SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Communication Unlimited: wpływy 33 proc. w górę, 1,3 mln zł zysku

W ub.r. przychody agencji reklamowej Communication Unlimited zwiększyły się o 33,1 proc. do 25,52 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,9 proc. zysk netto poszedł w górę z 787,6 tys. zł do 1,3 mln zł.

Paweł Kowalewski, prezes i większościowy udziałowiec Communication UnlimitedArticle

Przychody krajowe Communication Unlimited zwiększyły się rok do roku z 19,15 do 25,36 mln zł, a te z zagranicy - z 36,7 do 159,8 tys. zł.

W sprawozdaniu złożonym w KRS agencja jako swoich głównych klientów wymieniła firmy i marki Suzuki, Health Watch, Blue City, Motion Brand, Value Media, Orkla Care, Velvet Care, Plejades, Dr. Zdrowie, Stowarzyszenie Malinowy Król, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Aurec Capital i Desa. Ponadto w ub.r. zaczęła obsługę dewelopera mieszkaniowego Invest Komfort.

- Działalność obejmowała głównie prace kreatywne, strategiczne, produkcje digitalne i cyfrowe, emisje w mediach, produkcję materiałów drukowanych oraz eventy. Kontynuowano projekt aranżacji wnętrz dla Dilerów Suzuki - wyliczono.

Koszty wzrosły o 22 proc.

Wydatki operacyjne Communication Unlimited zwiększyły się o 21,9 proc. do 23,62 mln zł. Zdecydowana większość do koszty usług obcych, które poszły w górę z 15,27 do 19,94 mln zł.

Natomiast nakłady na wynagrodzenia zmalały z 1,54 do 1,41 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - ze 115,6 do 114,8 tys. zł. W ub.r. agencja zatrudniała średnio 15 osób na etacie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wydatki na zużycie materiałów i energii wzrosły z 988 tys. zł do 1,04 mln zł, koszty amortyzacji zmniejszyły się z 247,5 do 148,7 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 1,07 mln zł do 891,2 tys. zł.

Wiosną ub.r. po wybuchu epidemii agencja oszczędziła 28,2 tys. zł dzięki umorzeniu przez trzy miesiące składek pracowniczych na ZUS.

988 tys. zł z zysku na dywidendę

Pozostałe wpływy operacyjne Communication Unlimited zmalały z 330,8 do 206 tys. zł, pozostałe koszty operacyjne zwiększyły się z 216,1 do 233,4 tys. zł, a przychody finansowe (głównie z dywidend) - ze 164,8 do 303,8 tys. zł.

Wyniki rentowności agencji znacząco wzrosły. Zysk sprzedażowy poszedł w górę z 733,8 tys. zł do 1,32 mln zł, zysk operacyjny - z 848,4 tys. zł do 1,29 mln zł, a zysk netto - z 787,6 tys. zł do 1,3 mln zł. Firma w ub.r. zapłaciła 281,3 tys. zł podatku dochodowego, wobec 212,8 tys. zł rok wcześniej.

Na koniec ub.r. agencja w kasie i na rachunkach bankowych miała 3,82 mln zł, wobec 3,15 mln zł rok wcześniej.

75 proc. udziałów Communication Unlimited ma prezes firmy Paweł Kowalewski, a 25 proc. - członek zarządu Elżbieta Wojtczak. Wspólnicy zdecydowali, że z zeszłorocznego zysku netto 987,6 tys. zł otrzymają jako dywidendę, a 310,1 tys. zł zostanie przekazane na kapitał zapasowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited: wpływy 33 proc. w górę, 1,3 mln zł zysku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
272511
https://www.curtsy.jp/10878.html https://www.curtsy.jp/11475.html
odpowiedź
User
EdwinhaivaOH
Есть отличный стротельный сайт
odpowiedź