comScore: 379,4 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce

W listopadzie ubiegłego roku z internetu korzystało 379,4 miliona użytkowników z Europy w wieku co najmniej 15 lat. Najczęściej odwiedzali oni strony Google, a najszybciej na popularności zyskiwał serwis Kingfisher.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że najwięcej europejskich internautów pochodziło w listopadzie z Rosji (52,5 mln), a następnie z Niemiec (50,9 mln), Francji (42,9 mln), Wielkiej Brytanii (37,5 mln) i Włoch (24,2 mln). W Polsce było 18,2 miliona internautów - tyle samo co miesiąc wcześniej (zobacz dane za październik).

Statystyczny europejski internauta spędził w sieci 27,8 godziny i odwiedził 2353 strony. Średnia dla Polski wyniosła 27,4 godz. i 3208 stron, podczas gdy w październiku - 26,7 godz. i 3189 stron.

grafika

Największą popularnością ponownie cieszyły się strony należące do Google, które w listopadzie odwiedziło 347,3 miliona użytkowników z Europy.

Z kolei pierwsze miejsce w rankingu witryn, które odnotowały najszybszy wzrost popularności między październikiem a listopadem, zajął serwis Kingfisher (+21 proc.), wyprzedzając francuskie strony filmowe należące do AlloCine (+19 proc.). W czołowej piętnastce znalazł się także portal społecznościowy LinkedIn (+6 proc.) i serwis zakupów grupowych Groupon (+4 proc.).

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style