comScore: 66,8 proc. globalnego rynku wyszukiwarek dla Google

W grudniu 2009 roku internauci z całego świata wykonali w wyszukiwarkach w sumie 131,35 miliarda wyszukiwań.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:

To o 46 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2008 (89,71 mld) - wynika z danych firmy badawczej comScore. Przekłada się to na ponad 4 miliardy wyszukiwań na dzień, 175 milionów na godzinę oraz 29 milionów na minutę.

Zdecydowanym liderem okazała się Google, na której stronach wykonano w grudniu 87,81 miliarda wyszukiwań, co dało jej 66,8 proc. udziału w rynku. Na kolejnych miejscach znalazły się wyszukiwarki należące do: Yahoo (9,44 mld), Baidu.com (8,53 mld), Microsoftu (4,09 mld), eBay (2,10 mld), NHN Corporation (2,07 mld), Yandex (1,89 mld), Facebook.com (1,57 mld), Ask Network (1,51 mld) oraz Alibaba.com Corporation (1,10 mld).

Z danych comScore wynika również, że najwięcej wyszukiwań wykonali w lipcu internauci z USA (22,74 mld), a następnie z Chin (13,28 mld), Japonii (9,17 mld), Wielkiej Brytanii (6,25 mld), Niemiec (5,61 mld), Francji (5,43 mld), Korei Południowej (4,04 mld), Brazylii (3,76 mld), Kanady (3,71 mld) oraz Rosji (3,33 mld).

km / km / km
Autor artykułu:
km / km / km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały