SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

comScore bada nowe rynki wideo online

Firma badawcza comScore uruchomiła swoje narzędzie badania rynku wideo online o nazwie comScore Video Metrix w regionie Azji i Pacyfiku.

comScore bada nowe rynki wideo online

Tym samym do pięciu do tej pory objętych usługą rynków (USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja, Niemcy) doszło sześć kolejnych. Są to Australia, Chiny, Hong Kong, Japonia, Malezja i Singapur.

W styczniu tego roku w każdym z tych państw klipy wideo w sieci oglądało ponad 80 proc. internautów w wieku co najmniej 15 lat. Największą ich liczbę a także najwięcej obejrzanych filmików odnotowano w Chinach (odpowiednio 198,8 mln i 10,3 mld), a następnie w Japonii (60,4 mln i 8,4 mld)), Australii (10,7 mln i 933,9 mln), Malezji (7,7 mln i 487,5 mln), Hong Kongu (3,5 mln i 414,7 mln) i Singapurze (2,5 mln i 339,6 mln).

Za to pod względem średniego czasu poświęconego na oglądanie klipów liderem okazała się Japonia (753,1 min. na użytkownika), przed Singapurem (649,8 min.), Hong Kongiem (613,2 min.), Chinami (441,2 min.), Australią (389,7 min.) i Malezją (238,8 min.).

Poza Chinami, na wszystkich analizowanych rynkach najpopularniejszymi serwisami z klipami wideo były strony należące do Google, głównie dzięki portalowi YouTube. W Państwie Środka pierwsze trzy miejsca zajęły lokalne Youku, Tudou i 56.com. Z kolei w Australii, Malezji i Singapurze w pierwszej trójce był Facebook.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: comScore bada nowe rynki wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl