SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

comScore bada nowe rynki wideo online

Firma badawcza comScore uruchomiła swoje narzędzie badania rynku wideo online o nazwie comScore Video Metrix w regionie Azji i Pacyfiku.

Tym samym do pięciu do tej pory objętych usługą rynków (USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja, Niemcy) doszło sześć kolejnych. Są to Australia, Chiny, Hong Kong, Japonia, Malezja i Singapur.

W styczniu tego roku w każdym z tych państw klipy wideo w sieci oglądało ponad 80 proc. internautów w wieku co najmniej 15 lat. Największą ich liczbę a także najwięcej obejrzanych filmików odnotowano w Chinach (odpowiednio 198,8 mln i 10,3 mld), a następnie w Japonii (60,4 mln i 8,4 mld)), Australii (10,7 mln i 933,9 mln), Malezji (7,7 mln i 487,5 mln), Hong Kongu (3,5 mln i 414,7 mln) i Singapurze (2,5 mln i 339,6 mln).

Za to pod względem średniego czasu poświęconego na oglądanie klipów liderem okazała się Japonia (753,1 min. na użytkownika), przed Singapurem (649,8 min.), Hong Kongiem (613,2 min.), Chinami (441,2 min.), Australią (389,7 min.) i Malezją (238,8 min.).

Poza Chinami, na wszystkich analizowanych rynkach najpopularniejszymi serwisami z klipami wideo były strony należące do Google, głównie dzięki portalowi YouTube. W Państwie Środka pierwsze trzy miejsca zajęły lokalne Youku, Tudou i 56.com. Z kolei w Australii, Malezji i Singapurze w pierwszej trójce był Facebook.

Dołącz do dyskusji: comScore bada nowe rynki wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl