SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

comScore: rekord na rynku wideo online

Amerykańscy internauci obejrzeli we wrześniu bieżącego rokurekordową liczbę 25,98 miliarda klipów wideo online.

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że rekordowa byłatakże liczba użytkowników zza oceanu oglądających filmiki wideo wsieci - 168,2 miliona.

Zdecydowanie najwięcej klipów zostało obejrzanych na stronachnależących do Google - 10,44 miliarda, z czego 99 proc. stanowiłymateriały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się stronynależące do: Hulu (583,2 miliona obejrzanych klipów), FoxInteractive Media (546,5 mln), Viacom Digital (513,2 mln), Yahoo!(428,9 mln), Microsoftu (420,0 mln), Turner Network (353,4 mln),CBS Interactive (214,3 mln), AOL LLC (200,7 mln) oraz ESPN (166,9mln).

Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbęunikalnych użytkowników zza oceanu (126,2 miliona) odwiedzającychwe wrześniu serwisy wideo. Następne pod tym względem były: FoxInteractive Media (58,1 mln), Yahoo! (57,3 mln), CBS Interactive(41,9 mln), Viacom Digital (41,8 mln), Microsoft (39,4 mln), Hulu(38,7 mln), Facebook.com (31,2 mln), NBC Universal (28,5 mln) orazTurner Network (28,4 mln).

Z danych comScore wynika również, że każdy ze wspomnianych 168,2miliona amerykańskich internautów oglądających we wrześniumateriały wideo w sieci, stanowiących 84,8 proc. tamtejszejpopulacji online, przeznaczył średnio 9,8 godziny na oglądanieklipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 154 filmiki, a każdy znich trwał średnio 3,8 minuty.

Dołącz do dyskusji: comScore: rekord na rynku wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl