SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Concept Publishing Polska łączy się ze spółką powiązaną z AWR Wprost

Działające się w branży custom publishing spółki Concept Publishing Polska i P&P (powiązana z koncernem AWR Wprost) połączyły się w jedną firmę. Umowa o fuzji obu spółek podpisana została w miniony wtorek po sześciu miesiącach negocjacji.

Concept Publishing Polska łączy się ze spółką powiązaną z AWR
Wprost

- To co zadecydowało o połączeniu sił (...) to z jednej strony chęć zwiększenia udziałów w  rynku i zdystansowania o kilka długości konkurencji, ale też potrzeba stworzenia nowej jakości - organizacji będącej w stanie w sposób komplementarny obsługiwać klientów i realizować najbardziej skomplikowane zlecenia i w Polsce i za granicą. Nowa organizacja ma stać się "spiritus movens" do wykorzystania i wdrażania nowoczesnych rozwiązań custom publishing, często jeszcze niestosowanych w Polsce - podkreśla Łukasz Skalski, członek zarządu nowej firmy. Dzięki fuzji, obie spółki będą mogły też zoptymalizować koszty działania, głównie te związane z drukiem magazynów.

Nowy podmiot będzie nosić nazwę Concept Publishing Polska, wykorzystując nazwę jednej z łączących się spółek. W jego ramach funkcjonować będzie m.in. dział Concept Partner, zajmujący się sprzedażą czy Concept Studio - dział zajmujący się organizacją sesji fotograficznych. Powstać ma także nowa jednostka odpowiedzialna za projekty internetowe. Firma finalizuje też rozmowy w sprawie wydawania nowych magazynów.

W zarządzie nowej spółki znajdą się dwie osoby reprezentujące wcześniej Concept Publishing Polska, czyli Rafał Plewiński i Łukasz Skalski oraz jedna reprezentująca poprzednio P&P - Erika Król. Na razie wszyscy będą mieć status członków zarządu, niewykluczone jednak, że w przyszłości zostanie wybrany prezes.

Concept Publishing Polska i P&P działają na rynku od 2005 roku. CPP do tej pory realizowało około 50 projektów, a P&P - ok. 10. Po połączeniu w ramach nowej spółki będzie realizowanych w sumie zatem ponad 60 projektów zarówno o charakterze B2B jak i B2C, co daje blisko 30 mln nakładu rocznie. Nowa firma zatrudniać będzie łącznie około 50-60 osób., ale - jak podkreśla Skalski - do końca roku w związku z nowymi projektami zatrudnienie ma się zwiększyć do około 80-90 osób.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Concept Publishing Polska łączy się ze spółką powiązaną z AWR Wprost

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl