SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Contentive - nowy projekt Digitree Group

Digitree Group rusza z nowym projektem opartym na content marketingu i reklamie natywnej. Ogromne potrzeby rynku w zakresie treści udostępnianych w Internecie zaspokajać będzie spółka zależna INIS, łącząc tym samym produkcję contentu najwyższej jakości z najskuteczniejszymi metodami jego dystrybucji, w tym rozwiązaniami programatycznymi. Grupa widzi w projekcie potencjał do zbudowania kluczowej przewagi rynkowej.

Article

Wydatki przeznaczone na content marketing w 2020 roku wzrosły o 38% w porównaniu do 2018 roku. Według najnowszych danych, opublikowanych przez ICMF, wartość polskiego rynku content marketingu oszacowano na 420 mln euro. Internauci zwracają coraz większą uwagę na treści udostępniane w sieci, oczekując ciekawych, dopasowanych do ich preferencji materiałów. Ten wzrost zainteresowania i popularności contentem powoduje, że marketing treści staje się skuteczniejszy niż pozostałe formy marketingu. Dowodzi tego fakt, że content generuje ponad trzy razy więcej leadów niż konkurencyjne kanały. Ogromną zaletą content marketingu jest możliwość wdrożenia go praktycznie w każdej firmie - bez względu na branżę. Należy mieć jednak na uwadze odpowiedni dobór kanałów dystrybucji oraz formę serwowanej treści.

- W Digitree Group posiadamy nowoczesną technologię, autorskie narzędzia oraz dane, dzięki którym docieramy do osób o określonych intencjach zakupowych. Teraz, z myślą o coraz większej roli contentu w rzeczywistości online, rozszerzamy nasze działania również o content marketing i jego efektywną dystrybucję - mówi Rafał Zakrzewski, CEO Digitree Group.

Jaką wartość daje Contentive swoim reklamodawcom? Contentive oferuje tworzenie treści dopasowanych do celów firmy, a do dystrybucji kampanii wykorzystuje wiodące na świecie rozwiązania reklamowe i technologiczne (np. Taboola, Zemanta MGID). Pośród nich jest obecna również własna platforma do reklamy natywnej - Nativeo, która łączy  reklamodawców z konkretnymi odbiorcami we właściwym czasie i otoczeniu odpowiednich treści. Ponadto Contentive będąc częścią ekosystemu Digitree Group, posiada ogromne możliwości crossowania pozostałych produktów i usług z portfolio Grupy, uzupełniając ofertę i tworząc tym samym kompleksowe rozwiązania reklamowe.

Contentive współpracuje ze wszystkimi najważniejszymi wydawcami w Polsce, wśród których znajdują się zarówno najwięksi gracze kumulujący znaczną część rynku wydawniczego jak i niezależne serwisy branżowe, przez co możliwości dystrybucji tworzonych tam treści są praktycznie nieograniczone i zawsze optymalnie dopasowane do potrzeb klienta.

Zespół Contentive składa się z doświadczonych specjalistów, dla których jakość, przekładająca się na efekty, ma największe znaczenie. Projektem dowodzi Paulina Kozyra - managerka z ponad trzynastoletnim doświadczeniem w branży Digital Marketingu, zdobywanym w największych wydawnictwach i agencjach w Polsce.

 - Praca w branży digital dawała i daje mi spełnienie, poszerzanie horyzontów oraz stale uczy nieszablonowego podejścia do działań. Cenię sobie możliwość bezpośredniej współpracy z klientami i budowania długofalowych relacji. Tworząc Contentive, udało się nam połączyć moc contentu i reklamy natywnej w całość. Jest to jedno miejsce, w którym tworzymy, publikujemy, promujemy i dystrybuujemy content. Nie ograniczamy się tylko do pisania artykułów. Wiemy, jak rozpoznać oczekiwania Partnera względem treści i dopasować je do odpowiednich kanałów komunikacji na każdym etapie lejka marketingowego. Cenimy czas naszych Partnerów, dlatego działamy w myśl all in one hands - szybko, jakościowo i w terminie. Rozwiązanie to jest dedykowane reklamodawcom, domom mediowym, klientom indywidualnym, ale także stanowi atrakcyjną ofertę współpracy dla wydawców - mówi Paulina Kozyra, Head of Business Development w Contentive.

Więcej szczegółów znajduje się na stronie internetowej: www.contentive.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Contentive - nowy projekt Digitree Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl