ConTrust Communication obsłuży projekt "Trzeźwo myślę" Carlsberg Polska

Agencja ConTrust Communication w wyniku wygranego przetargu odpowiada za koncepcję i realizację czwartej edycji kampanii edukacyjnej "Trzeźwo Myślę", promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zaangażowanie agencji obejmuje opracowanie koncepcji, rekomendację ambasadorów oraz narzędzi zwiększających zasięg kampanii, współpracę z ekspertami oraz komunikację w mediach i wybranych kanałach własnych Carlsberg Polska.

W ramach tegorocznej edycji kampanii zaplanowano m.in. konkurs dla konsumentów w mediach społecznościowych, cykl materiałów poradnikowych z udziałem ambasadorów w regionalnych serwisach informacyjnych i serwisach tematycznych Grupy Polska Press. Projekt zakłada także serię audycji w radiu internetowym poświęconych zdroworozsądkowemu trzeźwemu myśleniu w odniesieniu zarówno do konsumpcji alkoholu, jak i podejścia do życia oraz brania odpowiedzialności za siebie i innych.

Współpraca ma charakter projektowy i jest wynikiem przetargu.

W ubiegłym roku w kampanii "Trzeźwo myślę" udział wzięli raper Vienio, drifterka Karolina Pilarczyk oraz trenerka fitness Kasia Bigos.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych