Nowa kampania Oranżady Hellena. Startują „Cooltowe lody oranżadowe!”

Hellena rozpoczęła nową kampanię promującą lody o smaku kultowej oranżady. Letnia inicjatywa pod nazwą „Cooltowe lody oranżadowe!” obejmuje działania w internecie, obecność w przestrzeni miejskiej, specjalne ekspozycje w sklepach oraz współpracę z influencerami.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania Oranżady Hellena. Startują „Cooltowe lody oranżadowe!”
mat.prasowe

Kreację, strategię oraz kompleksową organizacją kampanii „Cooltowe lody oranżadowe!” przygotowała agencja LoveBrands Group. W ramach działań OOH przygotowano citylighty z hasłami inspirowanymi wakacyjnym klimatem. Kreacje pojawią się w siedmiu miastach w Polsce. Po zeskanowaniu kodu QR na banerach uruchomi się animacja w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR), która zaangażuje użytkowników i zachęci do interakcji. Ten sam motyw zostanie przeniesiony do przestrzeni online – czytamy w komunikacie prasowym.

Od 1 czerwca br. na TikToku dostępna będzie gra w rozszerzonej rzeczywistości (AR), której ukończenie umożliwi udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Do wygrania będą konsole PlayStation 5 Pro oraz Nintendo Switch. Pozostałe aktywności prowadzone są na platformach Instagram, Facebook, Snapchat i InStreamly, a ich zasięg wzmacniają popularni twórcy internetowi. 

- Stawiamy na spójność i świeżość przekazu. Korzystamy z narzędzi, które zapewniają szeroki zasięg, jednocześnie nie rezygnując z form angażujących i bliskich codzienności naszych odbiorców. Lody Oranżada Hellena – to emocje, orzeźwienie, landrynkowy smak oraz energia w wakacyjnym wydaniu - mówi Joanna Kąkol rzecznik prasowy Colian.

Design opakowań lodów nawiązuje kolorem do znanego, czerwonego wariantu Oranżady Hellena. Przekaz został zaprojektowany tak, aby towarzyszył konsumentom w codziennych, spontanicznych sytuacjach - w drodze, na mieście czy podczas chwili relaksu. Całość opiera się na angażującej, lekkiej narracji, która przenosi odbiorców do świata letniego orzeźwienia inspirowanego kultową oranżadą. Koncepcja została stworzona z myślą o rodzinach z dziećmi oraz młodszych miłośnikach tego dobrze znanego i lubianego smaku – informują twórcy kampanii. 

- Lody na patyku to kategoria impulsowa, dlatego opracowaliśmy działania tak, aby naturalnie wpisywały się w codzienny rytm konsumenta - zarówno pod względem treści, jak i formatów. Chcemy być tam, gdzie pojawia się potrzeba ochłody i chwili przyjemności. Z tego względu nasze aktywności opierają się na swobodnym tonie komunikacji, wyrazistym brandingu i innowacyjnych rozwiązaniach, które pozwalają skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji - podkreśla Joanna Kąkol.

Doradztwo w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem