SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coraz więcej czasu spędzamy na Facebooku i YouTubie

Najpopularniejszymi witrynami w Polsce pozostały w sierpniu br. Google.pl, Nasza-Klasa.pl oraz Onet.pl - wynika z danych pochodzących z badania Megapanel PBI/Gemius. Polscy internauci dłużej korzystali z serwisów społecznościowych Facebook i YouTube - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Coraz więcej czasu spędzamy na Facebooku i YouTubie

Grupa Google.pl miała w sierpniu br. 15,36 mln realnych użytkowników, Grupa Onet.pl - 12,13 mln, a Nasza-klasa.pl - 11,59 mln. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Wirtualna Polska i Allegro.pl. W drugiej dziesiątce rankingu Mozilla i GG Network wyprzedziły Microsoft. Z zestawienia wypadły gry.pl i ceneo.pl, a pojawiły się w nim Grupa Orange i Grupa Spilgames.

megapanelsierpien2009

Wśród witryn objętych audytem site-centric największy zasięg ma Grupa Onet.pl.

megapanel2


Google.pl w dalszym ciągu prowadzi w rankingu samych domen. Drugie miejsce zajmuje nasza-klasa.pl, a trzecie - onet.pl. W porównaniu z lipcem niewielkie zmiany zaszły jedynie w dolnej części zestawienia: wypadło money.pl, a pojawiło się orange.pl.

megapanel3

W rankingu witryn pod względem liczby odsłon Grupa Allegro.pl znalazła się na trzecim miejscu zajmowanym wcześniej przez Grupę Onet.pl, natomiast YouTube.com wyprzedził Grupę O2.pl i Grupę Interia.pl. Z zestawienia wypadł travian.pl, a pojawiła się Grupa Gazeta.pl. Zdecydowanym liderem pozostaje nasza-klasa.pl.

odslonymegapanelsierpien2009

W zestawieniu witryn pod względem miesięcznego czasu spędzanego sporu wzrost zanotował Facebook (o 34 proc. w porównaniu z lipcem) i YouTube (o 14 proc. - dzięki temu wyprzedził Wirtualna Polskę i Allegro.pl), natomiast spadek o 34 proc. zanotowała strona travian.pl.

czasmegapanel2009

Liderem wśród komunikatorów pozostaje Gadu-Gadu. W porównaniu z lipcem GG straciło 100 tys. internautów, ale każdy użytkownik przeciętnie korzystał z niego przez 3,5 godziny dłużej w ciągu miesiąca.

gadugadusierpien2009



Liczebność próby: N= 16 900. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.

* W zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów nie uwzględniono:
- komunikatora Windows Messenger, który instaluje się automatycznie wraz z systemem Windows i uruchamiając się automatycznie po starcie komputera w przeważającej części przypadków nie jest używany.

** Grupa Fotka.pl, Grupa Medousa.pl. Grupa MSN, Grupa Pino.pl i Grupa Polskapresse składają się zarówno z części audytowanych, jaki i nieobjętych audytem site-centric.
*** W niniejszym zestawieniu podano wyniki jedynie dla tych części witryny, które biorą udział w audycie site-centric.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coraz więcej czasu spędzamy na Facebooku i YouTubie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
taserwira
Używam http://accessexists.com
8 8
odpowiedź