SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz więcej czasu spędzamy na Facebooku i YouTubie

Najpopularniejszymi witrynami w Polsce pozostały w sierpniu br.Google.pl, Nasza-Klasa.pl oraz Onet.pl - wynika z danychpochodzących z badania Megapanel PBI/Gemius. Polscy internaucidłużej korzystali z serwisów społecznościowych Facebook i YouTube -raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Grupa Google.pl miała w sierpniu br. 15,36 mln realnychużytkowników, Grupa Onet.pl - 12,13 mln, a Nasza-klasa.pl- 11,59 mln. Na kolejnych miejscach uplasowały się: WirtualnaPolska i Allegro.pl. W drugiej dziesiątce rankingu Mozilla i GGNetwork wyprzedziły Microsoft. Z zestawienia wypadły gry.pl iceneo.pl, a pojawiły się w nim Grupa Orange i GrupaSpilgames.

megapanelsierpien2009

Wśród witryn objętych audytem site-centric największyzasięg ma Grupa Onet.pl.

megapanel2


Google.pl w dalszym ciągu prowadzi w rankingu samychdomen. Drugie miejsce zajmuje nasza-klasa.pl, a trzecie -onet.pl. W porównaniu z lipcem niewielkie zmiany zaszły jedynie wdolnej części zestawienia: wypadło money.pl, a pojawiło sięorange.pl.

megapanel3

W rankingu witryn pod względem liczby odsłon GrupaAllegro.pl znalazła się na trzecim miejscu zajmowanymwcześniej przez Grupę Onet.pl, natomiast YouTube.com wyprzedziłGrupę O2.pl i Grupę Interia.pl. Z zestawienia wypadł travian.pl, apojawiła się Grupa Gazeta.pl. Zdecydowanym liderem pozostajenasza-klasa.pl.

odslonymegapanelsierpien2009

W zestawieniu witryn pod względem miesięcznego czasuspędzanego sporu wzrost zanotował Facebook (o 34 proc. wporównaniu z lipcem) i YouTube (o 14 proc. - dzięki temu wyprzedziłWirtualna Polskę i Allegro.pl), natomiast spadek o 34 proc.zanotowała strona travian.pl.

czasmegapanel2009

Liderem wśród komunikatorów pozostajeGadu-Gadu. W porównaniu z lipcem GG straciło 100 tys.internautów, ale każdy użytkownik przeciętnie korzystał z niegoprzez 3,5 godziny dłużej w ciągu miesiąca.

gadugadusierpien2009



Liczebność próby: N= 16 900. Grupa objęta badaniem 7+. Do badaniawykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badaniaNetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej iważonej przez PBC.

* W zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów nieuwzględniono:
- komunikatora Windows Messenger, który instaluje się automatyczniewraz z systemem Windows i uruchamiając się automatycznie po starciekomputera w przeważającej części przypadków nie jest używany.

** Grupa Fotka.pl, Grupa Medousa.pl. Grupa MSN, Grupa Pino.pl iGrupa Polskapresse składają się zarówno z części audytowanych, jakii nieobjętych audytem site-centric.
*** W niniejszym zestawieniu podano wyniki jedynie dla tych częściwitryny, które biorą udział w audycie site-centric.

Dołącz do dyskusji: Coraz więcej czasu spędzamy na Facebooku i YouTubie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
taserwira
Używam http://accessexists.com
odpowiedź