SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coty promuje kosmetyki wśród klientów i sprzedawców

Trwa druga edycja programu lojalnościowego kosmetyków Coty. Akcja jest skierowana zarówno do sprzedawców, jak i klientów.

W ramach programu lojalnościowego Coty Club zainteresowanym sprzedawcom detalicznym przekazano karty dla stałych klientów, katalogi z nagrodami oraz materiały promocyjne (naklejki na szybę, plakaty i wobblery). Dzięki temu mogą oni prowadzić wśród swoich klientów promocję, w której przy zakupie jednego z 12 kosmetyków Coty o minimalnej wartości 25 zł otrzymuje się punkt. Odpowiednią liczbę zebranych punktów można wymienić na kosmetyki i akcesoria toaletowe.

Programem – prowadzonym w prawie 400 sklepach w całej Polsce – są objęte marki Adidas, Astor, Rimmel, Miss Sporty, Pierre Cardin, David & Victoria Beckham, Celine Dion, Esprit, Kylie Minouge, Kate Moss, Lamborghini i Playboy. Akcja potrwa do końca sierpnia przyszłego roku. Strategię programu przygotowała agencja MarketShare, która zajmuje się również jego realizację i całościową obsługą.

  • Więcej informacji:
  • Coty
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coty promuje kosmetyki wśród klientów i sprzedawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl