SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Cradle of Genius” - Jan Paweł II, Wajda, Kopernik, Sonik, Bona i Wit Stwosz w kampanii Krakowa na ŚDM

Władze Krakowa rozpoczęły kampanię zachęcającą zagranicznych gości do nauki na krakowskich uczelniach wyższych. Akcję, prowadzoną w związku ze Światowymi Dniami Młodzieży, przygotowała agencja Delikatesy&Frykasy.

Article

Kampania jest oparta na wizerunkach historycznych i współczesnych osób, które ukształtowały się i rozwinęły podczas nauki i pracy w Krakowie. Są to astronom Mikołaj Kopernik, rzeźbiarz i malarz Wit Stwosz, królowa Bona, papież Jan Paweł II, reżyser Andrzej Wajda oraz przedsiębiorca i kierowca rajdowy Rafał Sonik.

Akcja, prowadzona pod hasłem „Kraków. Cradle of Genius”, skierowana jest do młodych ludzi z całego świata, którzy w drugiej połowie lipca przyjadą do Krakowa na Światowe Dni Młodzieży. Celem jest zachęcenie ich do podjęcia nauki na krakowskich uczelniach wyższych i związania swojej przyszłości z tym miastem. Reklamy mają podkreślać, że Kraków stwarza wiele możliwości do samorealizacji oraz rozwijania różnych pasji, w zakresie m.in. nauki, kultury czy sztuki.

Forma graficzna reklam jest spójna z identyfikacją wizualną Światowych Dni Młodzieży.

Reklamy są obecne billboardach i citylightach umieszczonych w strategicznych częściach miasta, na ekranie na hali widowiskowo-sportowej Tauron Arena Kraków oraz na tramwaju, który w czasie Światowych Dni Młodzieży będzie jeździł po ulicach miasta.


Kampania potrwa do końca sierpnia, organizuje ją Wydział Promocji i Turystyki miasta Krakowa.


Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja Delikatesy&Frykasy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Cradle of Genius” - Jan Paweł II, Wajda, Kopernik, Sonik, Bona i Wit Stwosz w kampanii Krakowa na ŚDM

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zołza
A te frykasy to czyje kumplasy?
10 8
odpowiedź
User
major
Wizualna katastrofa, ultrakicz i bezguście. Brawo Frykasy.
10 8
odpowiedź
User
Michał
Codziennie wrcając z pracy widzę ten marketingowy dramat kampanii promującej ...
Po pierwsze tekst tylko po polsku , no eng ...
Kolejne tak mała czcionka logo Krakowa, logo wydarzenia...nic nie widać z auta czy chodnika
KOmpletne nieczytelne przesłąnie i nzkai graficzne
Kompletna porażka
9 8
odpowiedź