SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Credit Suisse z CNBC

Credit Suisse będzie sponsorem nowego programu na antenie telewizji biznesowej CNBC.

Obie strony zawarły umowę (nieoficjalnie o wartości sześciocyfrowej), w ramach której szwajcarski bank będzie sponsorem pięcioodcinkowego programu 'Executive Vision', koncentrującego się na umiejętności przewodzenia firmom.

W każdym z godzinnych odcinków reporterka CNBC Melissa Francis będzie rozmawiać z pięcioma różnymi dyrektorami wykonawczymi działających w różnych branżach przedsiębiorstw.

Program zadebiutuje na antenie CNBC 29 września i dotrze do widzów w Europie, Azji oraz USA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Credit Suisse z CNBC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl