Cristiano Ronaldo zamienia się rolami z 16-latkiem w najdłuższej reklamie Nike (wideo)

W najnowszej reklamie Nike Football piłkarz Cristiano Ronaldo zamienia się rolami z szesnastoletnim chłopcem. Obok niego w reklamie „The Switch” autorstwa agencji Wieden+Kennedy pojawia się jeszcze 16 innych piłkarzy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

„The Switch” to najdłuższy dotychczasowy spot reklamowy Nike Football. Film trwa blisko sześć minut. Jego głównymi bohaterami są piłkarz Cristiano Ronaldo i szesnastolatek, też grający w piłkę Gerson Correia Adua. Obok nich w reklamie występuje jeszcze szesnastu innych zawodowych piłkarzy: Raheem Sterling, Joe Hart, Harry Kane, Chris Smalling, John Stones, Ross Barkley, Megan Rapinoe, Ricardo Quaresma, Andre Gomes, Jose Fonte, Cedric Soares, Vieierinha, Raphael Varane, Anthony Martial, Sergi Roberto oraz Javier Mascherano.

Spot zaczyna się od sceny piłkarskiego meczu z udziałem Ronaldo. Ten nagle podczas jednej z akcji ląduje za bandą, uderza się w głowę. I wtedy dochodzi do zamiany ról między piłkarzem a szesnastolatkiem, który podczas tego meczu siedział na trybunach. I nagle Ronaldo budzi się w domu nastolatka, a chłopak - zaczyna żyć jak piłkarz.

Nike w ten sposób chce podkreślić, że Cristiano Ronaldo doszedł do tego, kim teraz jest ciężką pracą. A co by się stało, gdyby musiał zaczynać wszystko od nowa? Jedna chwila może zmienić wszystko - twierdzi marka w najnowszej kampanii.

Motywem przewodnim reklamy jest piosenka „Turn Up” z repertuaru grupy The Heavy.

Za kreację spotu odpowiada agencja Wieden+Kennedy, wyreżyserował go Ringan Ledwidge . Autorem zdjęć jest Matthew Libatique.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana