Tiktokerki Kinga Sawczuk i Antonina Flak reklamują odzież Cropp (wideo)

Pod hasłem „Magic. We have it” ruszyła kampania reklamowa odzieży Cropp (produkowanej przez LPP). Bohaterami reklam są influencerki Kinga Sawczuk (@kompleksiaraxx) i Antonina Flak (@samosiaa_yt), znane głównie z TikToka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tiktokerki Kinga Sawczuk i Antonina Flak reklamują odzież Cropp (wideo)

Kampania ma podkreślać, że Cropp dąży do tego, żeby w jej kolekcjach każda dziewczyna, niezależnie od swojego stylu, czuła się pewnie. W reklamach prezentowane są ubrania z nowej kolekcji Cropp.

- Stylowa krata i hipnotyzujące printy. Wyrazista zieleń i czekoladowy brąz. Pikowane formy i dzianinowe materiały. Szerokie nogawki i spódniczki mini. To wszystko składa się na najnowszą kolekcję. Całość uzupełnia szereg dodatków: od wysokich kozaków, przez mocną biżuterię, aż po dodające charakteru skórzane paski - opisano w komunikacie tę kolekcję.

 

Reklamy są osadzone w magicznym klimacie, przenoszącym odbiorców w inny wymiar. Abstrakcyjna scenografia połączona z wyrazistym różowym kolorem ma podkreśla trendowe wzory i stanowić kontrast do prezentowanej kolekcji.

grafika

Zdjęcia do kampanii wykonali Katarzyna Tur i Katarzyna Solecka, reżyserią spotu zajął się Łukasz Pałczyński, a produkcją - Paulina Pytel i Tomasz Stefunko.

Działania reklamowe Cropp obejmują przede wszystkim internet i sklepy tej marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej