CTM otwiera drugi oddział cc

Centrum TeleMarketingowe CTM wchodzące w skład grupy SR

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Teleperformance rozszerza swoją działalność na rynku polskim i niemieckim otwierając nowy oddział contact center we Wrocławiu.

O uruchomieniu drugiego oddziału contact center przez firmę CTM zadecydowało kilka czynników. Pierwsze dwa to chęć świadczenia usług na rynku niemieckim i rozszerzenia działalności poza centralną Polską, a kolejny to alternatywa dla dotychczasowych klientów, których projekty z różnych względów nie mogą być realizowane w Warszawie.

Z chwilą przystąpienia do Unii Europejskiej staliśmy się poważnym partnerem dla firm niemieckich, coraz częściej dostajemy zapytania i zlecenia projektów - mówi Maciej Wielkopolan, CEO CTM. Wrocław zlokalizowany blisko zachodniej granicy Polski jest dużym atutem w kontaktach, łatwiej znaleźć ludzi posługujących się językiem niemieckim ale także, jest to strategiczna lokalizacja dla projektów polskich, w ten sposób możemy obsługiwać inne regiony. Rozwój rynku i zapotrzebowanie na usługi telemarketingowe jest bardzo duże, wymaga to znacznie większego zaangażowania firm usługowych typu call / contact center niż jest to obecnie, zatem ryzyko naszej inwestycji jest minimalne - dodaje.

Budowa wrocławskiego contact center finansowana jest z rezerw budżetowych CTM-u przeznaczonych na tego rodzaju inwestycje, została jednak rozłożona w czasie dzięki czemu jest mniej obciążająca. W chwili obecnej we Wrocławiu działa 60 stanowisk operatorskich w pełni wyposażonych w sprzęt i oprogramowanie, a docelowo ma ich być 150.

W systemie dwu zmianowym powstanie 300 stanowisk pracy, zarządzanie tak dużym potencjałem ludzi wymaga dobrej organizacji pracy oraz stałego monitoringu, dlatego struktura oddziału odpowiada standardom wypracowanym przez warszawskie contact center - mówi Maciej Wielkopolan. 

Odział świadczy wszelkie usługi contact center, z ukierunkowaniem na telemarketing wychodzący (outbound). Został już zrealizowany pierwszy projekt dla banku BZ WBK, a w chwili obecnej prowadzone są przygotowania do obsługi dużego klienta z Niemiec.

Celem firmy CTM jest bycie liderem wśród firm telemarketingowych w Polsce. Staramy się być wiarygodnym i rzetelnym partnerem biznesowym, naszym klientom oferujemy pełną przejrzystostość działań, na bieżąco mogą monitorować przebieg akcji i wprowadzać zmiany - mówi Maciej Wielkopolan. Od początku swojej działalności postawiliśmy na jakość wykonywanych usług i to właśnie ten element pozwolił nam zająć jedno z czołowych miejsc na polskim rynku i zwrócił na nas uwagę obecnego partnera SR. Teleperformance - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"