Cube Group z narzędziem e-marketingowym od Ingenious Technologies

Agencja marketingu internetowego Cube Group podjęła współpracę partnerską z firmą Ingenious Technologies. Będzie korzystała z jej rozwiązań umożliwiających m.in. analizę aktywności internautów w celu zwiększaniu efektywności działań reklamowych w sieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Cube Group z narzędziem e-marketingowym od Ingenious Technologies
Andrzej Cudny

W ramach współpracy Cube Group może korzystać z technologii, która służy do tworzenia pełnego obrazu i historii zachowań użytkowników w internecie, integrując w czasie rzeczywistym wszystkie kluczowe dane w jednym miejscu z uwzględnieniem tzw. customer journey i aktywności w sieci na różnych urządzeniach. Rozwiązanie umożliwia m.in. budowanie dedykowanych modeli atrybucyjnych, co pozwala efektywniej alokować budżety w oparciu o rolę kanału czy wydawcy w doprowadzaniu do konwersji

- Nasza współpraca ma na celu wykładniczy wzrost biznesów naszych klientów, a technologia analityczna pozwoli na dużo lepsze podejmowanie decyzji o inwestycjach marketingowych. Zwłaszcza że naszym celem nie jest wyłącznie zakup mediów i ich optymalizacja, ale praca nad wszystkimi kluczowymi dla biznesu wskaźnikami marketingowymi (zwłaszcza koszt pozyskania klienta CAC i wartość życiowa LTV) poprzez personalizację komunikacji i jeszcze lepsze zarządzanie mediami na każdym etapie cyklu życia klienta - opisuje Andrzej Cudny, prezes Cube Group.

Firma podkreśla, że przewagą tego narzędzia jest kompleksowość i otwartość technologiczna, która pozwala na zestawianie zachowań i indywidualnych cech klientów zgodnie z ich aktywnością mediową.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/maciej-urbanski-chief-technology-officerem-w-cube-group,7171452607592065a ##

- W branży digital marketingu inwestycje w zaawansowane technologie analityczne stają się już czymś oczywistym. Największą przeszkodą jest jednak wiedza, jak odpowiednio wykorzystać technologię, aby na siebie zarabiała i pomagała w skokowym rozwijaniu biznesu. Wybraliśmy Ingenious na strategicznego partnera technologicznego naszej agencji z powodu możliwości, dotychczas niedostępnych szeroko na rynku polskim - dodaje Andrzej Cudny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?