SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cukier Królewski promuje 'Lato owocne w zyski'

Trwa obecnie - obejmująca radio, prasę i promocje w punktachsprzedaży - kampania reklamowa "Cukru Królewskiego". Marka promujesię w niej przez podkreślanie wartości domowych przetworów zgodniez hasłem akcji "Lato owocne w zyski".

W kreacji kampanii główną rolę odgrywa animowany ambasadorreklamowy "Cukru Królewskiego" - Stańczyk, który w komiksowychhistoryjkach w lekki i zabawny sposób prowadzi dialog z owocami isłoikami. Obrazki są umieszczone na opakowaniach produktu razemprzepisami na dżemy i konfitury, żeby zachęcać odbiorców dosporządzania ich na domowe sposoby. Rysunki informują też opromocji konsumenckiej pod hasłem "Lato owocne w zyski", w którejza odpowiednią ilość kuponów z opakowań "Cukru Królewskiego" możnaotrzymać filiżankę.

cukierkrolewski

Akcję promuje również kampania reklamowa, która przez trzyletnie miesiące prowadzona będzie w radiu (kilkanaście rozgłośniregionalnych) oraz prasie kobiecej ("Życie na Gorąco" i"Przyjaciółka") i handlowej. Ponadto kilkadziesiąt tytułówprasowych (lifestylowe i poradnikowe magazyny kobiece, prasaregionalna i branżowa) objętych zostanie kampanią public relationsprowadzoną przez Open Media, które w 13 czasopismach zorganizujekonkurs dla czytelników. O promocji informuje również specjalnaulotka skierowana do handlowców.

Kreację kampanii "Cukru Królewskiego" przygotowała agencjareklamowa Demo Effective Launching, która wcześniej opracowałakompleksową strategię marki, wykreowała postać Stańczyka iodświeżyła opakowania produktu.

Dołącz do dyskusji: Cukier Królewski promuje 'Lato owocne w zyski'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl