SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cut The Mustard autorem opakowań marki „Drugie Śniadanie”

Firma Dawtona wprowadziła na rynek nowy produkt - musy warzywne i owocowe „Drugie Śniadanie”. Projekt ich opakowań przygotowała agencja Cut The Mustard.

Article

Agencja współpracuje z firmą Dawtona od grudnia 2017 roku. Odpowiedzialna jest za strategię, stałą komunikację marki Dawtona w social media, wsparcie digital wybranych projektów oraz komunikację akcji specjalnych jak współpraca marki z WOŚP.

W ostatnim czasie agencja rozszerzyła zakres usług prowadzonych dla Dawtona przygotowując projekt opakowań marki producenta „Drugie Śniadanie”. Cut The Mustard odpowiedzialna jest za przygotowanie logotypu marki, designu oraz copy opakowań. Pierwsza linia produktów, musów owocowo-warzywnych, trafiła już do sprzedaży. W przygotowaniu są kolejne warianty smakowe.

„Drugie Śniadanie” to musy owocowe i warzywne. Podstawę przekąski stanowią jabłko i banan, które łączą się z maliną, wiśnią, truskawką, mango, marakują czy gruszką.

Jesienią ub.r. Dawtona reklamowała przetwory z warzyw i owoców - wykorzystała do tego hit Kabaretu Starszych Panów "Addio Pomidory".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard autorem opakowań marki „Drugie Śniadanie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl