SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cut The Mustard obroniła budzet digitalowy marek piwa Lech

Agencja Cut The Mustard wygrała trwający dwa miesiące przetarg na obsługę digitalową piw Lech Premium i Lech Free (Kompania Piwowarska). Oznacza to kontynuację współpracy trwającej od 2017 roku.

Article

Od stycznia agencja Cut The Mustard po trzech latach działań dla marek, kontynuuje współpracę z Lech Premium i Lech Free, należącymi do Kompanii Piwowarskiej. Zespół agencji odpowiada za obsługę kanałów online.

Cut The Mustard wygrała przetarg, w którym uczestniczyło pięć agencji. Ich nazw nie ujawniono.

Agencje odpowiada za przygotowanie strategii, realizację działań aktywizacyjnych, spotów video a także działań niestandardowych dla obu marek. Odpowiada również za strategię, kreację i obsługę kanałów social media Lech Premium i Free.

Współpraca z Kompanią Piwowarską od 2017 roku

Agencja rozpoczęła współpracę z Kompanią Piwowarską w 2017 r. W ciągu ostatnich trzech lat Cut The Mustard odpowiadało za projekty takie jak wsparcie online projektów muzycznych Lech (Lech Music, Lech Music: Festiwale Inaczej), obsługę programu Lech Starter, przygotowała nową odsłonę strony Lech.pl, zrealizowała ponad 30 spotów i 14 sesji zdjęciowych przeznaczonych do kanałów online.

- "Obrona" zakresu współpracy z klientem - szczególnie po 3-letnim okresie intensywnych działań to zawsze najtrudniejsze wyzwanie, z jakim przychodzi zmierzyć się zespołom w agencjach. Przetarg wymagał od nas przede wszystkim spojrzenia na brandy zupełnie świeżym okiem i zaproponowanie silnej strategii działań w digital, spójnej, ale i w pełni realizowanej w najbliższych latach. Bardzo się cieszymy, że i tym razem okazaliśmy się najlepsi - mówi Karolina Witecka, CEO i dyrektor zarządzająca agencji Cut The Mustard.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard obroniła budzet digitalowy marek piwa Lech

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl