Cut The Mustard z nowym klientem z kategorii beauty

Marka Remé z portfolio USP Zdrowie, specjalizująca się w suplementach diety wspierających urodę od wewnątrz, powierzyła kompleksową obsługę komunikacyjną agencji Cut The Mustard.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard z nowym klientem z kategorii beauty
fot. materiały prasowe

W ramach współpracy agencja odpowiada za strategię i prowadzenie działań w social mediach, produkcję sesji foto i wideo, przygotowanie materiałów do kampanii digitalowych oraz realizację współprac influencerskich zaplanowanych na drugą połowę roku.

W propozycji Cut The Mustard doceniliśmy przede wszystkim spójność strategiczną i dojrzałe podejście do kategorii beauty – mówi Katarzyna Goś, brand manager marki Remé. – Agencja świetnie odczytała wartości, na których budujemy markę, i zaproponowała komunikację, która w naturalny sposób łączy estetykę, emocje i funkcjonalność produktu. Przekonało nas też nowoczesne podejście do contentu – zarówno wizualnego, jak i narracyjnego – oraz pomysł na budowanie zaangażowania w oparciu o autentyczność. To połączenie strategii i kreatywności z wyczuciem kategorii przesądziło o naszym wyborze.

„Piękno w Twoim rytmie!” hasłem Remé

Nowa platforma komunikacyjna Remé opiera się na haśle „Piękno w Twoim rytmie!” i redefiniuje podejście do urody – stawiając nie na perfekcję, ale na autentyczność, samopoczucie i wewnętrzną pewność siebie. Remé to codzienny rytuał, który wspiera naturalne piękno – w zgodzie z indywidualnym tempem i stylem życia każdej kobiety.

– Cieszymy się, że do naszego portfolio dołącza marka z kategorii beauty! Remé to brand z ogromnym potencjałem: nowoczesny, oparty na wartościach, z ambicją, by mówić o urodzie w sposób mądry, inkluzywny i autentyczny. Od początku czuliśmy wspólny język i wiarę w siłę pozytywnej komunikacji – mówi Jan Zagrodzki, business director w Cut The Mustard.

Kontrakt obejmuje okres od lipca do grudnia 2025 roku. To kolejna znacząca wygrana Cut The Mustard w ostatnich miesiącach — po obsłudze marek Algida, Doritos i Twister, agencja wzmacnia swoje portfolio o markę z kategorii beauty & wellness.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu