Cut The Mustard z nowym klientem z kategorii beauty

Marka Remé z portfolio USP Zdrowie, specjalizująca się w suplementach diety wspierających urodę od wewnątrz, powierzyła kompleksową obsługę komunikacyjną agencji Cut The Mustard.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard z nowym klientem z kategorii beauty
fot. materiały prasowe

W ramach współpracy agencja odpowiada za strategię i prowadzenie działań w social mediach, produkcję sesji foto i wideo, przygotowanie materiałów do kampanii digitalowych oraz realizację współprac influencerskich zaplanowanych na drugą połowę roku.

W propozycji Cut The Mustard doceniliśmy przede wszystkim spójność strategiczną i dojrzałe podejście do kategorii beauty – mówi Katarzyna Goś, brand manager marki Remé. – Agencja świetnie odczytała wartości, na których budujemy markę, i zaproponowała komunikację, która w naturalny sposób łączy estetykę, emocje i funkcjonalność produktu. Przekonało nas też nowoczesne podejście do contentu – zarówno wizualnego, jak i narracyjnego – oraz pomysł na budowanie zaangażowania w oparciu o autentyczność. To połączenie strategii i kreatywności z wyczuciem kategorii przesądziło o naszym wyborze.

„Piękno w Twoim rytmie!” hasłem Remé

Nowa platforma komunikacyjna Remé opiera się na haśle „Piękno w Twoim rytmie!” i redefiniuje podejście do urody – stawiając nie na perfekcję, ale na autentyczność, samopoczucie i wewnętrzną pewność siebie. Remé to codzienny rytuał, który wspiera naturalne piękno – w zgodzie z indywidualnym tempem i stylem życia każdej kobiety.

– Cieszymy się, że do naszego portfolio dołącza marka z kategorii beauty! Remé to brand z ogromnym potencjałem: nowoczesny, oparty na wartościach, z ambicją, by mówić o urodzie w sposób mądry, inkluzywny i autentyczny. Od początku czuliśmy wspólny język i wiarę w siłę pozytywnej komunikacji – mówi Jan Zagrodzki, business director w Cut The Mustard.

Kontrakt obejmuje okres od lipca do grudnia 2025 roku. To kolejna znacząca wygrana Cut The Mustard w ostatnich miesiącach — po obsłudze marek Algida, Doritos i Twister, agencja wzmacnia swoje portfolio o markę z kategorii beauty & wellness.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach