SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowe trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu

Firma TNS opublikowała raport „Wpływ cyfrowego świata na strategie wzrostu: Trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu”.

Raport, który towarzyszył realizacji badania Digital Life, powstał w oparciu o indywidualne wywiady z dyrektorami działów marketingu (CMO) międzynarodowych firm, takich jak Coca-Cola, Kellogg, Nissan i Xerox. Wyniki badania pokazują w jakim stopniu “cyfrowość” zmienia ich sposób funkcjonowania na rynku i prowadzenia firmy oraz Jak social media wpływają na sprzedaż detaliczną.

Z raportu wyłaniają się trzy główne trendy na rok 2012, co do których wszyscy respondenci byli zgodni:

1. Cyfrowe zaangażowanie i wartości marki – głębsze zaangażowanie konsumenta w centralne wartości marki.
2. Większy nacisk na analityczne spojrzenie – cyfrowy strumień danych musi być bardziej wydajny, aby możliwe było generowanie nowych pomysłów, docieranie do grup docelowych i budowanie ich zaangażowania.
3. Duże tempo podejmowania decyzji, wprowadzania zmian w organizacji – „cyfrowość jest nową normalnością” i jej integracja z innymi działaniami organizacji staje się katalizatorem nowych, szerszych możliwości rozwoju biznesu.

Z raportem „Wpływ cyfrowego świata na strategie wzrostu: Trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu” można zapoznać się tutaj (plik PDF).

Dołącz do dyskusji: Cyfrowe trendy na rok 2012 okiem dyrektorów marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl