Cyfrowy budżet IBM dla Euro RSCG 4D

Firma IBM przekazała swój globalny budżet reklamy cyfrowejnależącej do holdingu Havas agencji Euro RSCG 4D.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tym samym zakończyła ona ponad 10-letnią współpracę w tymzakresie z należącą do Publicis Groupe agencją Digitas.

Euro RSCG 4D będzie współpracować z obsługującymi kreatywny imedialny budżet IBM agencjami Ogilvy & Mather i Mindshare,które są własnością WPP Group.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu