SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy budżet Seata dla Analog Folk

Seat wybrał Analog Folk jako swoją cyfrową agencję na okres najbliższych trzech lat.

W przetargu na cyfrowy budżet należącej do Volkswagena marki samochodów, Analog Folk pokonała agencje AKQA, Soup i Code Computerlove.

Zadaniem zwycięskiej agencji będzie opracowanie cyfrowej aktywności marki na rynku brytyjskim oraz stworzenie programu o nazwie Club Seat.

W ciągu najbliższych trzech lat Seat zamierza wydać 1,5 miliona funtów na wymienione wyżej projekty, a także marketing wirusowy i internetowy.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Seata dla Analog Folk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl