SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy budżet Seata dla Analog Folk

Seat wybrał Analog Folk jako swoją cyfrową agencję na okresnajbliższych trzech lat.

W przetargu na cyfrowy budżet należącej do Volkswagena markisamochodów, Analog Folk pokonała agencje AKQA, Soup i CodeComputerlove.

Zadaniem zwycięskiej agencji będzie opracowanie cyfrowejaktywności marki na rynku brytyjskim oraz stworzenie programu onazwie Club Seat.

W ciągu najbliższych trzech lat Seat zamierza wydać 1,5 milionafuntów na wymienione wyżej projekty, a także marketing wirusowy iinternetowy.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Seata dla Analog Folk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl