Cyfrowy Polsat: możemy dać za Wirtualną Polskę najwyżej 250 mln zł

Cyfrowy Polsat zdementował podaną przez Reutersa informację, że jest głównym chętnym do kupna Wirtualnej Polski. Spółka zaznacza, że byłaby zainteresowana przejęciem portalu, gdyby kosztował maksymalnie 250 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Jak wielokrotnie powtarzaliśmy, nie widzimy bezpośrednich synergii pomiędzy działalnością Wirtualnej Polski i naszej Grupy w obszarze nadawania i produkcji telewizyjnej oraz płatnej telewizji” - napisał Cyfrowy Polsat w oświadczeniu przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl. Spółka zaznaczyła jednak: „Niewątpliwie pewne synergie moglibyśmy zidentyfikować w związku z posiadaną przez nas telewizją internetową Ipla”. W czwartek Reuters, powołując się na anonimowych rozmówców bliskich transakcji, poinformował, że Cyfrowy Polsat to obok Grupy Bauer i funduszy private equity najważniejszy chętny do kupna Wirtualnej Polski (przeczytaj więcej). Cyfrowy Polsat w oświadczeniu podkreślił jednak, że „żeby był zainteresowany taką akwizycją, cena aktywa musiałaby być co najmniej dwukrotnie niższa niż podawane 500 mln zł”. Wirtualna Polska została wystawiona na sprzedaż przez Telekomunikację Polską SA na początku br. Analitycy pytani przez Wirtualnemedia.pl oszacowali wycenę portalu na ok. 450 mln zł (więcej na ten temat).  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu