SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy Polsat prostuje media. Rynek płatnej telewizji jest już nasycony

Cyfrowy Polsat w specjalnym komunikacie sprostował podane przez niektóre media informacje o liczbie abonentów, która jest jeszcze do pozyskania na rynku. - Rynek usług płatnej telewizji jest już praktycznie nasycony - podał operator.

Cyfrowy Polsat prostuje media. Rynek płatnej telewizji jest już nasycony

Cyfrowy Polsat opublikował wyniki finansowe we wtorek. Tego dnia na konferencji prezes firmy Dominik Libicki, powiedział: „Sądzę, że liczba gospodarstw domowych, o które można jeszcze walczyć, to ok. 0,5 mln". Niektóre media napisały, że Libicki miał na myśli klientów, którzy nie korzystają jeszcze z płatnej telewizji”. Jest to jednak zła interpretacja, co podkreśliła platforma w przesłanym nam komunikacie.

- Przytaczana w publikacjach liczba 0,5 mln abonentów nie odnosi się do potencjału nowych abonentów usług, lecz dotyczy użytkowników platform satelitarnych, którzy będą co roku zmieniać operatora z racji naturalnej migracji - podał w oświadczeniu Cyfrowy Polsat - Co roku, zgodnie ze wskaźnikami rezygnacji z usług poszczególnych operatorów, 10-15% abonentów usług płatnej telewizji podejmuje decyzję o zmianie dostawcy (dla rynku platform liczba ta wynosi ok. 0,5 mln) - czytamy dalej.

Platforma podkreśla, że „upatruje możliwości dalszego rozwoju w dynamicznym wzroście liczby użytkowników usługi dostępu do Internetu oraz we wzroście zainteresowania usługami dodatkowymi - typu Multiroom, VOD, PPV – wśród dotychczasowych abonentów usługi telewizyjnej”.

Cyfrowy Polsat na koniec ub.r miał 3,566 mln abonentów płatnej telewizji, czyli zaledwie o 14 tys. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat prostuje media. Rynek płatnej telewizji jest już nasycony

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DNO
DominikNieOgarnia
odpowiedź
User
Rysiek
Zgadza się, rynek wygląda na nasycony i o całkiem nowych abonentów będzie ciężko. Teraz można się starać tylko o abonentów migrujących, a tych do CP z dawnej enki na pewno sporo przejdzie. Ludzie na prawdę nie lubią przepłacać, więc to oczywiste, że pójdą tam gdzie taniej.
odpowiedź
User
kwiprokwo
polsat idzie zdaje się ścieżką produktów multimedialnych, wirtualny dom, LTE, takie rzeczy; telewizja płatna w postaci tradycyjnej, znanej od lat, rzeczywiście wydaje się produktem schyłkowym, ale tylko sama w sobie, a nie w połączeniu z czymś nowym - może dlatego fuzja nc+ wydaje się nie robić wrażenia, bo niczego poza telewizją płatną nie oferuje; to dlatego polsat wypada na ich tle znacznie lepiej
odpowiedź
User
Madam
Święta racja, teraz trzeba zainteresować i zaoferować coś znacznie więcej niż pakiety tv. TV odchodzi powoli do lamusa, liczy się internet, inne multimedia, a tu CP jest dużo dalej, bo ma LTE czy iplę.
odpowiedź