SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wystartowały świąteczne promocje w Cyfrowym Polsacie i programie smartDom. Dostęp do pełnej oferty TV na trzy miesiace

W poniedziałek, 2 listopada, ruszyła nowa promocja Cyfrowego Polsatu. Klienci wybierający jeden z dwóch wyższych pakietów telewizyjnych otrzymują pełną ofertę na trzy miesiące za darmo. W ofercie – m.in. HBO, Eleven Sports i Polsat Sport Premium.

Dla klientów, którzy zdecydują się wybrać pakiet „M” lub „L” czeka pełna oferta wszystkich kanałów przez trzy miesiące bez opłat. Pakiet „M” kosztuje 30 zł/mies., pakiet „L” – 60 zł/mc. W tej cenie klienci dostają m.in. dostęp do kanałów: Polsat Sport, Eurosport, Discovery Channel, TVN24, Polsat Cafe, TVN Turbo, TLC, Polsat Film, Animal Planet czy TVP Seriale oraz wielu innych. W promocji w umowie na 24 miesiące są też trzy kanały dziecięce (Nickelodeon, Nick Jr oraz Nicktoons), dwa kanały filmowe Premium (Cinemax i Cinemax 2).

Przez cały okres trwania umowy klient nie płaci za funkcję CatchUP (możliwość odtwarzania wybranych programów nawet do 7 dni od ich emisji) i ON THE GO (to mobilny dostęp do kanałów w aplikacji Cyfrowy Polsat GO). Abonenci otrzymują dostęp także do telewizji kablowej IPTV. Na start klienci promocyjnych ofert dostają też teraz dekodery EVOBOX- dostępne od 1 zł - z dostępem do takich funkcji jak Time Shift, restart czy CatchUP.

Także w poniedziałek ruszyły świąteczne promocje w programie smartDOM.. Klienci Cyfrowego Polsatu korzystający z oferty telewizji satelitarnej lub kablowej, którzy nie posiadają jeszcze numeru komórkowego na abonament w Plusie, mogą teraz dokupić go lub przenieść obecny numer do Plusa i dzięki temu zyskać świąteczny rabat - nawet 50 proc. W cenie 25zł miesięcznie  klient otrzyma nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz 12 GB internetu co miesiąc. W gwiazdkowej ofercie abonent będzie mógł również zdecydować się na abonament za 50 zł z paczką 72 GB na każdy miesiąc.

Pod koniec października Haitong Bank podwyższył rekomendację dla Cyfrowego Polsatu z "neutralnie" na "kupuj", jednocześnie obniżając cenę docelową z 29,4 zł do 28,7 zł. Grupa kapitałowa Cyfrowego Polsatu (oprócz Polkomtela należą do niej m.in. Telewizja Polsat, Netia, Eleven Sports, a od połowy lipca także Grupa Interia) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,1 proc. do 2,86 mld zł oraz wzrost zysku netto z 268,9 do 290,7 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Wystartowały świąteczne promocje w Cyfrowym Polsacie i programie smartDom. Dostęp do pełnej oferty TV na trzy miesiace

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
toni
Nie widać nic ciekawego w promocji smartDom polsatu.
odpowiedź