SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy Polsat unowocześnia Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Do platformy dodano m.in. realizowanie płatności za wiele usług jednocześnie, dokupowanie i modyfikacje pakietów oraz obsługiwanie dostępu do materiałów wideo w ramach VOD, PPV i serwisów online.

Article

- Projektanci nowej platformy pomyśleli o wielu nowych, użytecznych funkcjach, dzięki którym zarówno obsługa konta, jak i płatności zajmą niewiele czasu. Klienci w prosty sposób sprawdzą stan swoich należności za telewizję, Internet, usługi VOD i online i zdecydują czy chcą realizować płatności za pojedynczą usługę, czy zbiorczo. Nowy serwis daje także możliwość opłaty abonamentu z góry za dowolną liczbę miesięcy - mówi Grzegorz Sandel, dyrektor zarządzający ds. obsługi klienta i telekomunikacji Cyfrowego Polsatu.

>>> Cyfrowy Polsat zaoferuje smartfony z tunerem DVB-T z Chin

Użytkownicy ICOK mogą zobaczyć w panelu szczegóły posiadanych pakietów, a także informacje dotyczące sprzętu w tym numery seryjne i instrukcje obsługi. W dziale „VOD, PPV i Serwisy Online” znajdują się dane materiałów wideo i pakietów wykupionych w ramach telewizji IPLA oraz platformy VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa m.in. ilość wypożyczonych filmów i czas, jaki pozostał na ich obejrzenie. Natomiast w sekcji „Usługi/Wykorzystanie limitów” klienci CP sprawdzić mogą, czy mieszczą się w swoim miesięcznym limicie danych i minut.

Abonent może teraz sam nazwać usługi, które posiada (np. „dekoder babci” czy „internet córki”). W aktualizacji ICOK dodano również możliwość zapoznania się z warunkami umowy oraz modyfikacji posiadanych pakietów i zmiany danych kontaktowych.

W menu serwisu znalazło się także miejsce z odpowiedziami na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Z Biurem Obsługi Klienta można kontaktować się teraz poprzez wypełnienie prostego formularza kontaktowego.

Zmiany w nowym serwisie ICOK są widoczne dla wszystkich abonentów.

Cyfrowy Polsat miał 3,53 mln abonentów i 525 mln zł zysku w 2013 r. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat unowocześnia Internetowe Centrum Obsługi Klienta

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
polpot
ok
8 8
odpowiedź
User
polpot
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
8 8
odpowiedź
User
Roman
Bardzo dobry kierunek w obsłudze klienta. Im więcej przyjaznych kanałów komunikacji z operatorem, tym łatwiej klientowi. A serwis wygląda ok. Przynajmniej na pierwszy rzut oka, bo jeszcze nic nie próbowałem załatwić :)
9 8
odpowiedź
User
asdfg
Trochę za późno, ludzie odchodzą z CP i to jest już równia pochyła. Teraz jeszcze odpada polska Ekstraklasa..... Szkoda, ze zmarnowali ostatnie lata. nC+ ma wszystkie kanały premium i nie ma konkurencji.
8 8
odpowiedź
User
Bulli
Testowałem wersję jak była jeszcze beta bo była taka możliwość i muszę przyznać, że teraz ICOK polsatu prezentuje się bardzo dobrze. Duża zaleta to podgląd wszystkich usług jakie się posiada w CP.
8 8
odpowiedź