SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy product placement w AXN. Polskie marki będą lokowane w serialach zagranicznych

Kanał serialowy AXN wprowadza do oferty reklamowej digital product placement, czyli cyfrowe lokowanie produktu. Pozwala ono wprowadzać marki reklamodawcy do nakręconych już produkcji.

Cyfrowy product placement w AXN. Polskie marki będą lokowane w serialach zagranicznych

Dzięki nowemu rozwiązaniu produkt, który nie pojawił się wcześniej na planie zdjęciowym, i tak może zaistnieć w produkcji. Oferta daje szerokie możliwości integrowania marki z programem - od pokazania produktu (napój czy puszka kawy na stole w domu bohatera), przez spoty wideo (wyświetlane na telewizorze w tle scenki), po reklamy umieszczone np. na billboardzie, obok którego przechodzi bohater serialu lub na okładce czytanych przez aktorów gazet i magazynów. Reklamodawca może umieścić logotyp na kubkach, torbach, koszulkach bohaterów lub budynkach. W jego gestii pozostaje też dobór sceny (rodzinna, biznesowa, wakacyjna itp.), która będzie odpowiednio współgrać z komunikacją marki.

- Oferta cyfrowego lokowania AXN jest innowacją na polskim rynku reklamy. Marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość pokazania marek w gotowym zagranicznym programie - przekonuje Katarzyna Szeja, account manager w Atmediach, brokerze reklamowym kanału AXN. - Zainteresowanie niestandardowym wykorzystaniem anten kanałów tematycznych stale rośnie, a oferta AXN przełamuje ograniczenie związane z product placement, dotąd kojarzonym wyłącznie z lokalnymi produkcjami - dodaje.

Oferta cyfrowego lokowania produktu obejmuje produkcje własne AXN. W jesiennej ramówce kanału znajdzie się amerykański serial „Crossing Lines”.

Partnerem technologicznym AXN przy realizacji cyfrowego lokowania produktu jest brytyjska firma MirriAd. Promocją rozwiązania na rynku reklamowym zajmują się Atmedia.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział stacji AXN w rynku w lipcu br. wyniósł 0,88 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy product placement w AXN. Polskie marki będą lokowane w serialach zagranicznych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl