Czarek Jóźwik i Robert Pasut dołączają do GetHero

Do grona influencerów zrzeszonych we wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero dołączyli twórcy kanału AbstrachujeTV – Czarek Jóźwik i Robert Pasut.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Czarek Jóźwik i Robert Pasut dołączają do GetHero

Czarek Jóźwik i Robert Pasut prowadzą aktywną działalność w Internecie od blisko 10 lat. Wspólnie z Rafałem Masnym zasłynęli jako twórcy AbstrachujeTV, który od początku powstania zgromadził ponad 1,5 mld wyświetleń i blisko 3,5 mln subskrybentów. 

Agencja zapewni duetowi profesjonalną obsługę managerską, w tym m.in. organizację i zarządzanie współpracą z markami, audyt kanałów i wsparcie analityczne, optymalizację profili i pomoc w zakresie media relations. Bezpośrednią opieką nad influencerami zajmie się Michał Kubiak, key accounts manager.

- Praca z dwójką zawodowców, którzy de facto od podstaw budowali polską społeczność internetową, to zarazem przywilej i wielka frajda. Trudno o lepszy przykład doświadczonych twórców, którzy doskonale rozumieją biznes i są świadomi oczekiwań swoich widzów – mówi Łukasz Walczak, sales director i członek zarządu GetHero.

Rafał Masny także w GetHero

Niedawno Czarek Jóźwik i Robert Pasut powrócili do tworzenia materiałów na kanale AbstrachujeTV w nieco odświeżonej formie – skupiają się na krótkich i lekkich w odbiorze treściach, przygotowanych w nieco bardziej amatorskiej konwencji. Są także aktywni na Instagramie i TikToku.

- To bez wątpienia nowy etap naszej internetowej przygody. Jednak mając za sobą zespół GetHero zyskujemy pewność, że kluczowe obszary naszej działalności są pod profesjonalną opieką. Dzięki temu możemy w pełni zająć się tym, co potrafimy najlepiej - tworzeniem contentu, z którym utożsamiają się nasi widzowie – mówi Robert Pasut.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu