„Czarno na białym” w TVN24 zyskało 174 tys. widzów. Za miesiąc nowy sezon

Program „Czarno na białym” w sezonie 2023/2024 śledziło 680 tys. osób. Było to o 174 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Nielsena. Audycja aktualnie ma przerwę wakacyjną, nowe wydania będzie można oglądać od 26 sierpnia.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„Czarno na białym” w TVN24 zyskało 174 tys. widzów. Za miesiąc nowy sezon

Informacyjny magazyn w sezonie 2023/2024 „Czarno na białym” pokazywany był od poniedziałku do czwartku tuż po godz. 20.30. Średnia widownia cyklu w okresie od 28 sierpnia ub.r. do 20 czerwca br. wyniosła 680 tys. osób, co przełożyło się na 5,53 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów, 3,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 18 stycznia br. Jego średnia widownia wyniosła 1,24 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szef-radia-maryja-oburzony-na-material-tvn24-sprzed-lat-domaga-sie-jego-usuniecia,7169380283721345a ##

Główną prowadzącą programu „Czarno na białym” jest Patrycja Redo-Łabędziewska, która od 2018 roku jest również naczelną audycji (zastępując Jerzego Durlika).

Nowe odcinki od 26 sierpnia

TVN24 w wakacje w dotychczasowym paśmie „Czarno na białym” transmituje audycję „Fakty o świecie” (którą aktualnie oglądać można w TVN24 BiS - program latem równocześnie jest nadawany na obu antenach).

„Czarno na białym” powróci do ramówki TVN24 w poniedziałek, 26 sierpnia br.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szklo-kontaktowe-hitem-tvn24-widownia-w-gore,7169373356148865a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu