SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Czarno na białym” TVN24 zyskało 82 tys. widzów

Program „Czarno na białym” w sezonie 2015/2016 śledziło 345 tys. osób, o 82 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu przegrał walkę o widza z TVP Info. Wpływy reklamowe wyniosły 9,43 mln zł.

Article

Magazyn „Czarno na białym” w sezonie telewizyjnym 2015/2016 (tj. w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 23 czerwca 2016 roku) pokazywany był w dni powszednie o godz. 20.30 oraz w soboty o 20.55 (do 2 stycznia br. o 20.00). Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 345 tys. osób, co przełożyło się na 2,22 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów i 1,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 12 kwietnia br. Jego średnia widownia wyniosła 659 tys. osób.

Trzy topowe odcinki magazynu

Top wydania

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

12-04-2016

659 220

4,19%

13-04-2016

642 508

4,26%

26-04-2016

596 242

3,86%

Odcinki programu, pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 września 2014 roku do 25 czerwca 2015 roku) gromadziły przed telewizorami 263 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 1,66 proc. i 1,52 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 82 tys. widzów.

TVN24 w paśmie nadawania programu przegrał walkę o widza ze stacją TVP Info, której udział wyniósł wówczas 2,44 proc. Gorzej poradził sobie Polsat News (0,60 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 był liderem oglądalności stacji newsowych, a dalsze miejsca zajęły: TVP Info i Polsat News

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP Info

378 859

2,44%

48 441

0,80%

TVN24 - Czarno na białym

345 122

2,22%

93 834

1,56%

Polsat News

93 845

0,60%

26 305

0,44%

Wpływy reklamowe wokół emisji magazynu wyniosły 9,43 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Prowadzącą programu „Czarno na Białym” jest Patrycja Redo.

W maju br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Czarno na białym” TVN24 zyskało 82 tys. widzów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ela
No i co z tego?Czarno na białym to jeden z moich ulubionych programów opiniotwórczych.Bierze tematy z prawa,z lewa i z środka.Jest jednakowo krytyczny.Cenię,bo omawia dogłębnie,historycznie,a pamięć ludzka jest zawodna...Tak trzymać i bardzo dziękuję!
20 16
odpowiedź
User
Mobilny
Beznadziejne porównanie, czy TVN24 jest na Muxie?
15 14
odpowiedź
User
prawnik
"Czarno na białym" - interesujący dobór ludzi i tematów. Jest dobrze zrobiony, sądzę, że będzie utrzymywał wzrosty. Choć osobiście ostatnio w tym paśmie włączam tematykę międzynarodową TVN24BiS
17 10
odpowiedź