Czarny Tulipan dla emFinanse

Czarny Tulipan jest autorem corporate identity marki emFinanse - najnowszego projektu BRE Banku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowe przedsięwzięcie skupiać się będzie na pośrednictwie kredytów hipotecznych, samochodowych, ubezpieczeń oraz funduszy inwestycyjnych.

Prace nad koncepcją marki emFinanse rozpoczęto od opracowanie strategii marki pod kątem komunikacji wizualnej. Efektem tego jest charakterystyczny znak graficzny.Znak emFinanse przedstawia dwie postacie połączone wspólną falą rąk, symbolizującą partnerski charakter w relacjach Klient-Konsultant  emFinanse-Konsultant.Całość utrzymana jest w eleganckiej granatowo-czerwonej kolorystyce, nawiązującej pośrednio do barw korporacyjnych w Grupie BRE Banku.Motywem przewodnim systemu wizualnego jest potrójna fala, będąca powieleniem motywu z godła.

Aktualnie Czarny Tulipan realizuje proces oznakowania zewnętrznego oddziałów emFinanse.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu