SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Czas na Cuponk! Nie ma rzutów niemożliwych!" - OS3 dla Hasbro (wideo)

Trwają działania promujące nową grę zręcznościową marki Hasbro o nazwie Cuponk. Akcję przygotowały agencja OS3 i dom mediowy Universal McCann.

Cuponk to gra, której zasady są z pozoru bardzo proste – należy trafić piłeczką do kubeczka, który w momencie trafienia wydaje charakterystyczny dźwięk i rozbłyskuje światłem. Nie wystarczy jednak tylko trafić – liczy się najbardziej efektowny trick.

Agencja OS3 ma za zadanie wykreować modę na grę. Grupą docelową jest Generacja Y – aktywni internauci, lubiący zabawę i rywalizację, oczekujący interakcji z markami, korzystający z nowych technologii, rekomendujący produkty i ufający rekomendacjom swoich znajomych.

Strategia zaistnienia gry Cuponk w sieci opiera się na społecznościach i rywalizacji. Jej główne elementy to akcja viralowa i teaserowa oraz konkurs, uzupełnione fan page’em na Facebooku i kanałem na YouTube oraz buzz marketingiem.

Akcja viralowa i teaserowa trwały od 8 do 20 czerwca. Celem było umożliwienie zapoznania się grupy docelowej z produktem jeszcze przed jego pojawieniem się na rynku. Osoby nagrodzone w tym okresie otrzymały już Cuponka i mogą go testować, ćwiczyć tricki, nagrywać filmy oraz dzielić się swoimi osiągnięciami i wrażeniami za pomocą mediów społecznościowych.


27 czerwca rozpoczął się konkurs polegający na umieszczaniu filmików ze swoimi trickami na Facebooku oraz YouTube. Wyłonieni zostaną zwycięzcy tygodniowi oraz zwycięzcy główni. Aby wygrać, należy mieć możliwie największą oglądalność własnego filmu.







Strategię, kreacje oraz realizację działań internetowych przygotowała agencja OS3, natomiast za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Czas na Cuponk! Nie ma rzutów niemożliwych!" - OS3 dla Hasbro (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl