SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czas na zmianę” – N reklamuje nową promocję (wideo)

W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa platformy N. Akcję pod hasłem „Czas na zmianę” przygotowały firmy Animade, Next i Starcom.

Rozpoczęta właśnie kampania N reklamuje promocję „Czas na zmianę”. W ramach oferty wszystkie pakiety tematyczne tej platformy są dostępne w cenie 48 zł miesięcznie przez cały okres trwania umowy, natomiast aktywacja dekodera HD jest bezpłatna.

Kampania pod hasłem „Czas na zmianę” podkreśla jednocześnie, że do oferty N zostały włączone niedawno kanały BBC World (więcej na ten temat), a także Polsat.



Akcja reklamowa od 7 lutego obejmuje telewizję (TVN, TVP 1, TVP 2, kanały tematyczne TVN, Animal Planet, Discovery, Discovery Science, TLC, Discovery World, kanały tematyczne z pakietu At Media), radio (Radio ZET, stacje Agory, Antyradio Katowice, Antyradio Kraków, Antyradio Warszawa, Chili Zet) oraz internet (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl).

Kreację przygotowały studio Animade (telewizja) i agencja Next (internet), a za zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Czas na zmianę” – N reklamuje nową promocję (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
a czym niby ta oferta rózni sie od promocji świątecznej?? Tam też były wszystkie kanały HD i abonament 48zł na 13 msc. O co więc chodzi?
odpowiedź
User
widz
czyli obecna jest gorsza od poprzedniej wręcz (jeśłi komuś zależało na dekoderze). A to dobre. Bo chcwalenie sie odbiorem Cyfrowej TV nazieniej to juz szczyt beszczelności warszawiaków. Większośc widzów w karaju jeszcze nie ma przeciez takiej możliwości technicznej.
odpowiedź
User
Ziom
Ludu potrzebuje tytuł tej piosenki/melodi
odpowiedź