SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czas reklamowy w kanale WP będzie sprzedawać TVN Media

Sprzedażą czasu reklamowego i oferty sponsorskiej w nowym kanale telewizyjnym WP (należącym do Wirtualnej Polski) będzie zajmować się TVN Media.

Article

W ramach podpisanej właśnie umowy TVN Media będzie odpowiadać na wyłączność za sprzedaż czasu reklamowego i czasu do emisji ogłoszeń wyborczych, politycznych i społecznych, a także oferty w zakresie sponsoringu i współfinansowania programów. W tym ostatnim obszarze sprzedażą oferty stacji będzie zajmowała się także Wirtualna Polska, odpowiada za to Aleksandra Pietrzyk, która od października w zespole kanału jest dyrektorem ds. sprzedaży.

Kanał WP wystartuje 2 grudnia, będzie dostępny m.in. na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, na stronie głównej portalu WP i w wybranych sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. W ramówce stacji oprócz seriali będzie codziennie 2,5 godzin autorskich programów, m.in. dwugodzinne pasmo przed południem, 15-minutowy program informacyjny „#dziejesięnażywo” o 16:45 (prowadzony przez Macieja Orłosia) oraz wieczorne pasmo publicystyczne o 18:50.

Portal WP zaczął już emitować na stronie głównej przedpołudniowe pasmo „#dziejesięnażywo”, jego część publicystyczną prowadzą zazwyczaj Kamila Biedrzycka-Osica, Igor Sokołowski i Małgorzata Serafin, a część lifestylową - m.in. Małgorzata Ohme i Aleksandra Szwed.

Dołącz do dyskusji: Czas reklamowy w kanale WP będzie sprzedawać TVN Media

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
słowo RAKcontent nabiera nowego znaczenia
odpowiedź
User
Toja
Czy kanał jest już monitorowany?
odpowiedź