Czas reklamowy w trakcie Super Bowl 2009 prawie wyprzedany

Amerykańska telewizja NBC sprzedała już 85 procent czasureklamowego w trakcie przyszłorocznego Super Bowl.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pomimo obaw o wielkość budżetów marketingowych w czasachgospodarczego kryzysu, cena jednego spotu dochodziła nawet do 3milionów dolarów - informuje serwis WSJ.com.

NBC poinformowała, że dysponuje już tylko dziesięcioma30-sekundowymi spotami w trakcie transmisji z finału rozgrywek ligifootballu amerykańskiego NFL, który 1 lutego 2009 roku zostanierozegrany w Tampa Bay na Florydzie. We wcześniejszych latach w tymsamym momencie stacje miały wyprzedaną około połowę reklamowegoczasu.

Za wiele z już sprzedanych spotów płacono 3 miliony dolarów, astacja liczy, że za pozostałe zgarnie co najmniej takie samepieniądze.

Takie zainteresowanie reklamodawców wynika m.in. z sukcesutegorocznego Super Bowl, pokazywanego na antenie stacji Fox. Meczprzyciągnął przed ekrany 97,5 miliona widzów i był drugimnajchętniej oglądanym wydarzeniem w historii amerykańskiejtelewizji.

Wówczas średnia cena jednego spotu wyniosła 2,7 miliona dolarów.W trakcie przyszłorocznego finału powinna ona być o około 10procent wyższa.

źródło: WSJ.com

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej