SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czekolady Milka - nowy smak w nowych opakowaniach

Kraft Foods Polska S.A. zmienił formułę smakową znanych na całym świecie czekolad Milka.

Podczas testów konsumenci ocenili nowy smak czekolad jako lepszy, bardziej kremowy i bardziej mleczny. Wprowadzeniu nowych smaków na polski rynek towarzyszy zmiana opakowań klasycznych 100-gramowych czekolad.

"Chcieliśmy zaoferować polskim konsumentom nowość pod marką, którą już znają i lubią. Wstępne badania pokazują, że nam się to udało. Konsumenci docenili nowy smak i nowe opakowanie. Ulepszona czekolada Milka już przyciąga uwagę Klientów, co z pewnością przełoży się na wzrost popularności i sprzedaży tego produktu" - powiedziała Małgorzata Faraś, kierownik ds. komunikacji Kraft Foods Polska S.A.

Wprowadzeniu nowych czekolad Milka towarzyszyć będzie kampania ATL i BTL. Agencja Gruppa 66 Ogilvy przygotowała nową reklamę z udziałem jednej z ikon marki Milka - sympatycznych świstaków. Polscy telewidzowie będą mogli ją zobaczyć m.in.: w TVP 1 i 2, Polsacie, TVN, TVN 7 i TV 4.
W miejscach sprzedaży pojawią się również plakaty i specjalne promocyjne stojaki - półki na czekolady.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Czekolady Milka - nowy smak w nowych opakowaniach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl