Czerwony Kapturek Heyah powraca

Heyah przygotowała nową zabawę internetową wykorzystującą znany motyw Czerwonego Kapturka.

kk-heyah
kk-heyah
Udostępnij artykuł:

Czerwony Kapturek jest bohaterem gry, której zadaniem jest dostarczanie rozrywki Internautom, przy okazji prezentując, jakie korzyści otrzymuje użytkownik w Heyah. W treść gry zostały wkomponowane elementy komunikujące zalety aktualnej oferty Heyah. Gra nawiązuje grafiką do dawnych gier platformowych.

Kapturek wędruje przez las. Jego jedyną bronią jest koszyczek, którego używa w starciach z postaciami pojawiającymi się na jego drodze. Podczas pokonywanej trasy zdobywa również bonusy. Każdy z bonusów odpowiada kolejnym heyahowym benefitom: i tak np.  bonus 0 groszy daje możliwość szybkiego machania koszyczkiem (tworzy się wówczas łuna 0 groszy, jak w reklamie), 10% w Heyah Klubue  dodaje energii, etc.Uczestnik, zapisując swój wynik podaje adresy emailowe dwóch znajomych. Jeżeli i oni zagrają, podbiją wynik graczowi, który wysłał zaproszenie. Dodatkowo internauci mogą ściągnąć dzwonek z gry oraz ustawić go w Szafie Gra.

Tworząc nowe formy Heyah poszukuje niestandardowych sposobów na komunikowanie jedynych w swoim rodzaju propozycji ofertowych (SMSy za 0gr, Magiczne pakiety, najtańszy starter na rynku, Heyah GG oraz 10% wiecej w Heyah Klubie)

Pierwotnie gra online została przygotowana specjalnie dla użytkowników portalu społecznościowego epuls.pl .W grę mogły zagrać tylko osoby posiadające konto w epulsie. Gra zostanie udostępniona również na www.heyah.pl

kk-heyah
Autor artykułu:
kk-heyah
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"