SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czesław Mozil wśród sobowtórów reklamuje Prince Polo jako autentyk (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wafelków Prince Polo (produkowanych przez Mondelez Polska) z udziałem muzyka Czesława Mozila. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prince Polo Autentyk”, przygotowały i realizują firmy Brain, SMG Liquid Thread, IQ Marketing, Carat Polska i Big Picture.

Article

- Siła Prince Polo tkwi w jego prostocie. Od lat jest wybierany przez Polaków właśnie dlatego, że niczego nie udaje i jest autentyczne. Wierzymy także, że również w codziennym życiu swoich przyjaciół cenimy za to kim są, a nie za to kim chcieliby lub mogliby być - i z tego powodu do współpracy zaprosiliśmy Czesława Mozila. Jest on ciekawą osobą, autentyczną nie tylko przez swoją muzykę, ale też podejście do życia - opisuje przekaz kampanii Kamila Moniuszko, brand manager Prince Polo.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym, jak Czesław Mozila w hotelu, w którym odbywa się zjazd sobowtórów, spotyka osoby przypominające Elvisa Presleya, Freddiego Mercury’ego czy Marylin Monroe. Wszystkim wydaje się, że sam tylko wcielił się w rolę Mozila, tymczasem piosenkarz podkreśla, że po prostu jest sobą.

Zeszłoroczna akcja reklamująca Prince Polo była prowadzona pod hasłem „Sam wiesz, co dobre”. Konkurencyjne wafelki Grześki są obecnie promowane w loterii pod hasłem „Dziecku odmówisz?”.

W ramach obecnej kampanii 4 kwietnia na stronie Princepolo.pl zacznie się konkurs dla konsumentów „Wyraź autentyczne emocje”, w którym zadaniem będzie pokazanie swoich spontanicznych uczuć. Za realizację konkursu odpowiada agencja IQ Marketing.

Czesław Mozil w 2013 roku wystąpił w kilku kampaniach Play, a dwa lata temu razem z Marcinem Prokopem reklamował T-Mobile Polska. Od jesieni ub.r. prowadzi w Radiu ZET program „Bumerang Czesława”, który od lutego br. jest emitowany cztery razy w tygodniu.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa kampania reklamująca Prince Polo jest prowadzona od 28 marca, obejmuje przede wszystkim telewizję (kanały główne i tematyczne) oraz internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Brain. Spoty wyreżyserował duet Konqubinat (czyli Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński), a wyprodukował dom produkcyjny Dynamo. Za aktywności w social media odpowiada agencja SMG Liquid Thread, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat Polska, a za działania PR - agencja Big Picture.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Czesław Mozil wśród sobowtórów reklamuje Prince Polo jako autentyk (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Boby
Super reklama. Do ust nie wezmę prince polo. Piękne samozaoranie .
24 13
odpowiedź
User
telewidz
No cóż, pan Mozil Mieczysław jest wykwitem Trójkowego ćwierćwiecza, to największa Kreacja radiowej Trójki, która aktywnie promowała to medialne monstrum.
21 11
odpowiedź
User
kihh
Lubiłem tym czasami przegryźć - ale po tej "reklamie" przerzucam się na Grześki czy princessy. Kto wymyślił Czesia w reklamie ?????
20 13
odpowiedź
User
Tuten
Aż boli oglądanie tej pseudoreklamy i jej wyblakłego, głupawego bohatera.
19 10
odpowiedź
User
DW
Proponuję następnym razem baczniej wybierać agencję kteatywną. Z marki premium (vide: popularność Prince Polo na Islandii) stworzono potworną reklamę dla celebryto-inteligentów (vide: wiadomo kto).
14 8
odpowiedź