Czołowa influencerka nawiązała współpracę z Lidlem

Firma Lidl Polska wraz z Julią „Maffashion” Kuczyńską stworzyła kolekcję “Crivit x Maffashion” - linię odzieży sportowej, zaprojektowanej z myślą o potrzebach kobiet. Kolekcja w sprzedaży od 14 sierpnia.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Czołowa influencerka nawiązała współpracę z Lidlem
fot. mat. prasowy

Jak informuje firma Lidl Polska, Maffashion była zaangażowana w każdy etap powstania kolekcji “Crivit”. Ubrania z tej linii mają sprawdzać się zarówno podczas treningu, jak i na co dzień.

– Od samego początku zależało mi na tym, żeby ta kolekcja realnie odpowiadała na potrzeby kobiet takich jak ja – aktywnych, żyjących w biegu, ale jednocześnie ceniących wygodę, styl i swobodę. Dzięki Lidl Polska udało się przenieść to założenie na linię, która łączy funkcjonalność z modą, a przy tym jest szeroko dostępna w przystępnej cenie. Bardzo się cieszę, że kolekcję CRIVIT x Maffashion można będzie kupić w sklepach w całej Polsce – przekazała mediom Julia „Maffashion” Kuczyńska.

Nowa kolekcja

W kolekcji dominują czarne legginsy, kolarki, modelujące staniki czy luźniejsze koszulki. Tkaniny zostały dobrane tak, by podkreślać sylwetkę, zapewniać swobodę ruchu i sprawdzać się w każdej sytuacji. Obok czerni pojawiają się również świeże, energetyzujące kolory - limonkowy, liliowy oraz panterkowy print.

W ramach współpracy Lidl Polska i Maffashion powstała też kampania promująca kolekcję, obejmująca dwa spoty telewizyjne, sesję zdjęciową oraz materiały do mediów społecznościowych. Głosem spotu jest sama influencerka, która w osobistym monologu dzieli się swoją filozofią podejścia do ruchu, ciała i mody. Estetyka kampanii opiera się na emocjach, atmosferze bliskości i harmonijnym rytmie  obrazu, dźwięku i słów.

Za kompleksową koncepcję kreatywną, produkcję i postprodukcję materiałów odpowiada agencja GPD, natomiast działania z zakresu influencer marketing realizuje agencja Liquid Threads. Promocja kolekcji prowadzona jest w telewizji, mediach społecznościowych oraz we wszystkich sklepach Lidl Polska.

Pierwsza część kolekcji trafi do sprzedaży już 14 sierpnia - stacjonarnie w sklepach Lidl Polska oraz online na lidl.pl od godziny 8.00. Drugi drop dostępny będzie od 21 sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat