Czubówna nie poprowadzi 'Panoramy'

Krystyna Czubówna nie będzie ponownie prowadzić głównego wydania"Panoramy" w TVP 2. - Negocjacje prowadzone między Telewizją Polskąa panią Czubówną nie zakończyły się pomyślnie - poinformowała nasAneta Wrona, rzecznik prasowa TVP.

PP - Super Express
PP - Super Express
Udostępnij artykuł:

Według informacji, które podał piątkowy "Super Express", powodembraku porozumienia między telewizją a prezenterką miały być zbytwygórowane żądania finansowe Czubównej. Poza tym chciała ona w"Panoramie" pojawiać się tylko dwa razy w tygodniu, a także miećmożliwość występowania w reklamach (rozporządzenie KRRiT z 2004roku zakazuje prowadzącym programów informacyjnych łączenia tejdziałalności z udziałem w reklamach). - Takie warunki były dlatelewizji nie do zaakceptowania - powiedział informator gazety.

Krystyna Czubówna prowadziła "Panoramę" od początku lat 90. do2002 roku, kiedy zdecydowała się rozstać z TVP i rozpoczęła pracę wTelekomunikacji Polskiej. Obecnie można ją oglądać w roli gospodyninadawanego w Dwójce cyklu "Wielcy Odkrywcy - Benedykt Polak", któryopowiada o wyprawie śladami tytułowego podróżnika do Mongolii.

PP - Super Express
Autor artykułu:
PP - Super Express
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana