SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czy to jeszcze jest samochód?” w kampanii Mercedes-Benz SLS AMG

W najważniejszych mediach startuje kampania reklamowa wprowadzająca auto Mercedes-Benz SLS AMG”. Akcję pod hasłem „Kokpit, silnik, dwa skrzydła. Czy to jeszcze jest samochód?” przygotowały Scholz & Friends Warszawa i Mediaedge:cia.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa samochodu Mercedes-Benz SLS AMG pokazuje go jako auto marzeń. Najważniejsze zalety tego modelu podkreśla już hasło przewodnie akcji: „Kokpit, silnik, dwa skrzydła. Czy to jeszcze jest samochód?”. Kampania – towarzysząca następującemu właśnie wprowadzeniu tego samochodu do sprzedaży – jest skierowana do konsumentów klasy premium i super-premium.

Akcja obejmuje telewizję, prasę, internet, outdoor oraz działania BTL (mailingi, materiały w salonach dealerskich, marketing mobilny). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: „Czy to jeszcze jest samochód?” w kampanii Mercedes-Benz SLS AMG

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zala
Bardzo ładna i elegancka kreacja. W internecie też daje radę:
http://adabout.pl/Kampania,Mercedesa,Benz,SLS,AMG,_7_2_848_0_0_0_0.html
odpowiedź
User
merc
To pierwszy banner w który kliknąłem od roku, ta maszyna powala
odpowiedź
User
auto-blog.pl
kampania ruszyła na blogach np. www.auto-blog.pl
odpowiedź