SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Czysta chata” pomogła Czwórce, 1 mln zł z reklam

Reality-show “Czysta chata” podniósł widownię telewizyjnej Czwórki w porównaniu do ub.r. i osiągnął wyniki lepsze od średniej stacji. Z reklam premiery i powtórki programu przyniosły niespełna 1 mln zł.

Premierowe odcinki “Czystej chaty” nadawane były w niedziele o 20.05. Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność ośmiu pokazanych epizodów wyniosła 440 tys. widzów, co przełożyło się na 2,57 proc. udziału w grupie 4+ i 3,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Reality-show poprawiło wyniki TV 4 w niedzielnym paśmie, bowiem w analogicznym okresie ub.r. stację śledziło w niedziele o 20.05 średnio 370 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 2,17 proc. i 2,97 proc. Wyniki formatu były też lepsze od średniego dobowego udziału Czwórki w okresie jego nadawania - wyniósł on 2,55 proc. i 3,01 proc.

Emitowane we wtorki powtórki “Czystej chaty” (pierwszą nadano o 19.00, kolejne o 21.00) śledziło z kolei przeciętnie 330 tys. widzów, co dawało stacji 2,11 proc. udziału w grupie 4+ i 2,69 proc. w 16-49

Wpływy reklamowych z odcinków premierowych wyniosły 560 tys. zł, a z powtórek - 420 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Format oglądały głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi, dużych i największych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W programie “Czysta chata” Sylwia Koczwara i Barbara Danek pomagały ludziom poradzić sobie z bałaganem w ich domach. Format był realizowany na brytyjskiej licencji, a produkowała go firma FremantleMedia Polska.


Widownia “Czystej chaty” odcinek po odcinku 

PremieryWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
30-10-2011281 0771,64%2,43%
06-11-2011302 1871,71%2,30%
13-11-2011286 5541,67%2,27%
20-11-2011497 7822,86%4,26%
27-11-2011304 0691,86%2,74%
04-12-2011684 1234,12%5,47%
11-12-2011516 9433,06%3,98%
18-12-2011627 0513,69%4,93%
Średnia438 2032,57%3,54%
 
PowtórkiWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
01-11-2011355 1112,28%2,80%
08-11-2011192 8661,25%1,27%
15-11-2011264 0371,66%2,16%
22-11-2011228 5831,49%1,97%
29-11-2011252 3371,66%2,03%
06-12-2011454 4912,82%3,31%
13-12-2011524 7803,57%4,56%
20-12-2011334 9072,18%3,52%
Średnia326 7302,11%2,69%


Profil widowni programu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni43,96%91
Kobiety56,04%108
Wiek4 - 94,98%84
10 - 122,32%72
13 - 152,69%75
16 - 171,00%37
18 - 191,56%54
20 - 244,54%58
25 - 2912,71%143
30 - 3414,45%174
35 - 399,17%124
40 - 447,59%118
45 - 496,83%99
50 - 5410,94%136
55 - 599,09%117
60 - 646,34%104
65+5,81%41
WykształceniePodstawowe41,89%93
Średnie33,21%112
Wyższe14,92%119
Inne9,99%79
ZawódTop management12,35%142
Pracownicy średniego szczebla19,55%130
Pracownicy fizyczni i rolnicy25,90%130
Emeryci17,64%69
Inni24,55%80
Wlk. MiastaWieś39,68%101
< 50 tys.19,40%81
50-100 tys.7,95%92
100-200 tys.4,51%56
200-500 tys.16,21%174
> 500 tys.12,26%113


 

Dołącz do dyskusji: “Czysta chata” pomogła Czwórce, 1 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mega
fajny program. uwielbiam cię e-babciu :)
odpowiedź