SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czystość, która pięknie pachnie!” - Unilever wprowadza do Polski środki do prania Surf

Koncern Unilever wprowadza do Polski nową markę produktów do prania Surf. Ich debiut wesprze silna kampania reklamowa, obecnie obejmująca sklepy Biedronka.

Marka Surf pojawiła się na rynku w 1959 roku. Dostępna była dotychczas w Europie, Ameryce Łacińskiej, Azji oraz w Afryce. W tym roku debiutuje na rynkach: polskim, czeskim, słowackim i węgierskim. Produkty w portfolio marki Surf to zarówno proszki, a także nowe formaty takie jak kapsułki czy płyny.

- Zapach, zaraz po czystości jest drugim najważniejszym benefitem w kategorii prania. Wiedząc jak wysokie oczekiwania mają konsumenci co do intensywności i długotrwałości zapachu produktów do prania, przygotowaliśmy trzy linie zapachowe. Dostępne będą dwa warianty przeznaczone do prania ubrań kolorowych i jeden do ubrań białych. Wśród pierwszych dwóch konsument znajdzie połączenie nut tropikalnej lilii i kwiatu ylang ylang (Tropical Lilly & Ylang Ylang) w różowym opakowaniu, a także propozycję, która oczaruje konsumentów fioletowymi barwami o zapachu irysu i wiosennej róży (Irys & Spring Rose). Trzecia linia zachwyci połączeniem białej orchidei i jaśminu (White Orchid & Jasmine), na półce zajdziemy ją w niebiesko-białym opakowaniu - opisuje Honorata Guzińska, brand manager Surf w Unilever Polska.

Produkty Surf będą dostępne w całej Polsce od 19 maja. Wprowadzeniu będzie towarzyszyć mocne wsparcie reklamowe w telewizji, outdorze, internecie, a także w sklepach. Szczegółów akcji na obecnym etapie nie ujawniono.

Jednym z pierwszych działań jest wspólna akcja z siecią Biedronka. W bieżącym wydaniu tygodnika „Kropka TV” sprzedawanym w tych sklepach umieszczono próbki produktów Surf, a na łamach tygodnika jest też reklama informująca o konkursie promującym tę markę. Należy w nim kupić jeden z produktów Surf, zachować paragon, wysłać SMS pod wskazany numer i napisać z czym kojarzy się zapach proszków Surf. Nagrodami w konkursie są m.in. pralki Eco Bubble, a jego organizatorem jest firma Level.

Unilever kilka lat wcześniej sprzedawał na polskim rynku takie marki proszków do prania jak Pollena 2000 czy Omo.

Dołącz do dyskusji: „Czystość, która pięknie pachnie!” - Unilever wprowadza do Polski środki do prania Surf

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RZE.FM
A czy Unilever ma zamiar przywrócić do Polski markę OMO?
odpowiedź
User
kinga
Ja ostatnio znalazłam fajny sklep http://ismarket.pl
odpowiedź
User
m
A czy Unilever ma zamiar przywrócić do Polski markę OMO?


Proszki OMO są w Lidlach
odpowiedź