SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

D&M Advertising przygotuje relaunch marek Profix

Agencja D&M Advertising wygrała przetarg na relaunch marek należących do firmy Profix. W ramach współpracy przygotuje pozycjonowanie, identyfikację wizualną i działania reklamowe tych brandów.

Agencja D&M Advertising wygrała przetarg na relaunch marek Proline i Mega należących do firmy Profix, ponieważ przedstawiła spójny projekt obejmujący pozycjonowanie, identyfikację wizualną i działania reklamowe tych brandów.

W pierwszej kolejności D&M Advertising zajmie się opracowaniem projektów graficznych, księgi tożsamości i wzorów opakowań tych marek.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: D&M Advertising przygotuje relaunch marek Profix

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl