Dagna Ważyńska: z KnowledgeHub do Social WiFi

Dagna Ważyńska objęła funkcję PR managera w startupie Social WiFi kierowanym przez Artura Racickiego. Wcześniej pracowała w KnowledgeHub, iFlow i Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dagna Ważyńska: z KnowledgeHub do Social WiFi

W Social WiFi Dagna Ważyńska będzie zajmować się realizowaniem strategii komunikacji spółki, współpracą z mediami, promocją w social media oraz komunikacją inwestycyjną. - Doświadczenie Dagny i jej znajomość rynku, wielu obszarów marketingu, technologii oraz środowiska start-upowo-inwestycyjnego, pozwoli nam wejść na wyższy poziom komunikacji. Chcemy wzmocnić i szerzyć kompetencje eksperckie w obszarach: HoReCa, retail, marketing, eventy - zapowiada Artur Racicki, prezes Social WiFi.

Dagna Ważyńska poprzednio pracowała jako PR specialist w KnowledgeHub. Zajmowała się promocją i wizerunkiem należących do tej grupy 23 spółek z sektora internetowego i marketingowego. Wcześniej jako communications manager w spółce iFlow przeprowadziła rebranding marki Qmatic na polskim rynku oraz odpowiadała za działania komunikacyjne. Ponadto była dziennikarką i prezenterką Internetowej Telewizji Lublin oraz konsultantem, a następnie specjalistą ds. public relations w  Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości.

Z branżą public relations jest związana od sześciu lat. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej UMCS oraz studiów podyplomowych PR w praktyce na Akademii Leona Koźmińskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii