Dagna Ważyńska: z KnowledgeHub do Social WiFi

Dagna Ważyńska objęła funkcję PR managera w startupie Social WiFi kierowanym przez Artura Racickiego. Wcześniej pracowała w KnowledgeHub, iFlow i Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dagna Ważyńska: z KnowledgeHub do Social WiFi

W Social WiFi Dagna Ważyńska będzie zajmować się realizowaniem strategii komunikacji spółki, współpracą z mediami, promocją w social media oraz komunikacją inwestycyjną. - Doświadczenie Dagny i jej znajomość rynku, wielu obszarów marketingu, technologii oraz środowiska start-upowo-inwestycyjnego, pozwoli nam wejść na wyższy poziom komunikacji. Chcemy wzmocnić i szerzyć kompetencje eksperckie w obszarach: HoReCa, retail, marketing, eventy - zapowiada Artur Racicki, prezes Social WiFi.

Dagna Ważyńska poprzednio pracowała jako PR specialist w KnowledgeHub. Zajmowała się promocją i wizerunkiem należących do tej grupy 23 spółek z sektora internetowego i marketingowego. Wcześniej jako communications manager w spółce iFlow przeprowadziła rebranding marki Qmatic na polskim rynku oraz odpowiadała za działania komunikacyjne. Ponadto była dziennikarką i prezenterką Internetowej Telewizji Lublin oraz konsultantem, a następnie specjalistą ds. public relations w  Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości.

Z branżą public relations jest związana od sześciu lat. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej UMCS oraz studiów podyplomowych PR w praktyce na Akademii Leona Koźmińskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały