„Daj coś od siebie” w bożonarodzeniowym spocie Tymbarku (wideo)

Do emisji trafiła bożonarodzeniowa reklama soków i napojów Tymbark (produkowanych przez Maspex Wadowice) pod hasłem „Daj coś od siebie”. Kampanię przygotowały firmy Brainbox, Coloroffon i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Daj coś od siebie” w bożonarodzeniowym spocie Tymbarku (wideo)

Spot opowiada historię chłopca, który wytrwale oszczędza pieniądze na wymarzone korki piłkarskie. Jednak ponieważ jego mama jest w ciąży, na Boże Narodzenie kupuje buciki dla swojego przyszłego brata lub siostry. Inspiruje go do tego hasło pod kapslem butelki Tymbarku: „Daj coś od siebie”.

Kampania będzie prowadzona przez cały grudzień w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (m.in. konkurs na stronie Dajcosodsiebie.pl).

 

Kreacją reklam zajęła się agencja Brainbox, spot nakręcił Łukasz Żal, wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a postprodukcją zajęło się studio Coloroffon. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę