SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Daj się przenieść” - Karolina Gruszka zamiast Juliette Binoche w reklamach Credit Agricole (wideo)

Credit Agricole Bank Polska rozpoczął kampanię pod hasłem „Daj się przenieść” promującą konta osobiste. Bohaterką reklam - przygotowanych przez bank wspólnie z firmami Just, Opus Film, Arena Media, Value Media i Point of View m.in. w oparciu o badania neuromarketingowe - jest aktorka Karolina Gruszka.

Karolina Gruszka w reklamie Credit Agricole Article

Głównym komunikatem kampanii jest premia 250 zł, którą otrzyma klient za przeniesienie konta osobistego z innego banku do Credit Agricole. W reklamach, pod wspólnym hasłem „Daj się przenieść”, aktorka Karolina Gruszka jest przenoszona na czerwonym szezlongu przez pracowników do siedziby tego banku. Ma to podkreślać prosty, przyjazny dla klientów proces przenoszenia rachunku z innego banku, a także nawiązywać do pojawiającego się we wcześniejszych reklamach motywu czerwonego krzesła.

Poprzednio przez kilka lat w reklamach Credit Agricole występowała francuska aktorka Juliette Binoche. Ostatni raz pojawiła się w tej roli w połowie ub.r.

Credit Agricole nie odpowiedział na razie na nasze pytanie, na jak długo zaplanowano współpracę z Karoliną Gruszką.

Pracując nad nową strategią komunikacji, Credit Agricole wykorzystał badania neuromarketingowe. Główną w nich rolę odgrywa pomiar sygnałów generowanych przez ludzki organizm w czasie oglądania reklamy: aktywności fal mózgowych, reakcji skórno-galwanicznej czy uwagi wzrokowej. Badania pokazały, że wybrany przez bank koncept uzyskał ponadprzeciętnie pozytywny wynik reakcji neurofizjologicznych i testowana komunikacja angażowała badanych niemalże od początku reklamy. Powyższe wnioski potwierdziły badania jakościowe i ilościowe.

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 4 maja i potrwa do 12 czerwca. Obejmuje telewizję (30 i 15-sekundowe spoty m.in. w TVP1, TVP2, TVN i 50 stacjach tematycznych), internet (m.in. serwisy VoD), radio oraz placówki Credit Agricole (materiały BTL).

Koncepcje kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa Just.  Produkcją spotu zajęło się studio Opus Film, reklamy internetowe przygotowała agencja Point of View, za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Arena Media (media tradycyjne) i Value Media (internet).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Daj się przenieść” - Karolina Gruszka zamiast Juliette Binoche w reklamach Credit Agricole (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gnk91
Oglądając tą reklamę dziwiłem się, co to za podliftingowana Juliette Binoche z podstawionym, polskim głosem. Na końcu zmylił mnie głos tej oryginalnej. Pomyślałem, że ta oryginalna nie byłaby w stanie powiedzieć po polsku tylu słów i że dali jej dublerkę :p Ale reklama fajna ;)
15 10
odpowiedź
User
Generał Smaczek
Nastepna n i e z a l e z na artystka- aktorka, która sprzedala sie za kapitalistyczne judaszowe srebrniki. NO, tak jak powiedział słynny p r a w d z i w y aktor Anthony Hopkins: aktor jest od grania jak d...a od sr......a , ale dlaczego akuraty koniecznie w reklamach banków ????????? Gruszcze moze i daruje, bo to jednak piękna kobieta i zdolna aktoreczka.
14 17
odpowiedź
User
niki
dobre!
12 9
odpowiedź