SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Były rzecznik Wisły Kraków zakłada własną agencję marketingu sportowego

Damian Juszczyk, w przeszłości rzecznik prasowy Wisły Kraków, od lutego startuje z własną agencją Sportsman Agency, która ma specjalizować się w marketingu i komunikacji marek sportowych.

Damian JuszczykDamian Juszczyk

Sportsman Agency oferuje m.in. przygotowywanie strategii komunikacyjno-marketingowych, prowadzenie social mediów, koordynowanie influencer marketingu, copywriting, działania public relations czy szkolenia medialne i z mediów społecznościowych.

Założyciel i dyrektor agencji Damian Juszczyk pracował ostatnio jako marketing manager globalnej giełdy kryptowalut CoinCasso.

- Nadszedł moment, w którym to, czego nauczyli mnie inni, jestem w stanie z pełną świadomością wykorzystywać dla podmiotów i osób, które potrzebują wsparcia komunikacyjnego i marketingowego. Moje serce bije w sportowym rytmie, ale doświadczenia z branż takich, jak maszyny, kryptowaluty czy IT sprawiają, że jestem gotowy na wszelkie wyzwania - deklaruje Damian Juszczyk.

Agencja współpracuje już z klubem futbolu amerykańskiego Wieliczka Dragons.

W latach 2016-2017 Juszczyk był rzecznikiem prasowym Wisły Kraków. Doświadczenie zawodowe gromadził w działach komunikacji i PR w Odrze Opole (piłka nożna), Aluronie Virtu Warcie Zawiercie (siatkówka) i MKS-ie Dąbrowa Górnicza (koszykówka).

Był także PR-owcem w agencji Węc PR oraz marketing managerem w Try Codnet. Karierę zaczynał w dziennikarstwie, m.in. w Telewizji Polskiej i „Przeglądzie Sportowym”, „Dzienniku Polskim”, „Super Expressie”. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Dołącz do dyskusji: Były rzecznik Wisły Kraków zakłada własną agencję marketingu sportowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl